Pored sektora maloprodaje, na konferenciji su učestvovali i predstavnici sektora ljudskih resursa, logistike i IT-a. Važnost njihovog učešća ogleda se u ostvarivanju što bolje međusektorske komunikacije, a sve u cilju inovativnosti i napretka kompanije kroz pružanje podrške svakom maloprodajnom objektu.
Prema rečima govornika, snaga sektora maloprodaje je u tome što pravovremeno osigurava informacije o stavovima potrošača. Zbog toga maloprodaja predstavlja "ogledalo" svakog trgovinskog lanca, ali i prozor ka potrebama i željama samih potrošača.
Na ovoj konferenciji regionalni menadžeri i direktorka maloprodaje kompanije Univerexport Jelena Piljević imali su priliku da predstave dosadašnje rezultate svakog maloprodajnog regiona, ali i da postave sebi ciljeve koje treba ispuniti do sledeće konferencije.
Direktorka ljudskih resursa kompanije Univerexport Tatjana Galijaš, govoreći o projektima sektora na čijem je čelu, istakla je važnost timskog duha, pravih vrednosti i implementacije misije i vizije kompanije, kao osnove poslovanja kompanije od njenog osnivanja.
Ovo je prva konferencija posvećena maloprodaji, a zbog njene uspešnosti, velikog odziva zaposlenih i pozitivnih reakcija na teme o kojima se govorilo, iz kompanije ističu da ovakav vid okupljanja teži ka tome da postane tradicija.
Izvor: InStore
Foto: Univerexport