Prema Muller-u, Ahold Delhaize koristi prihode od oglašavanja kako bi zadržao niske cene hrane u Evropi i Sjedinjenim Državama.
Ono što generišemo od prihoda od maloprodajnih medija, mi ćemo ponovo investirati u naše poslovanje kako bismo bili sigurni da potrošači mogu priuštiti zdrave i održive proizvode. Moramo veoma naporno da radimo zajedno, sa maloprodajom i proizvodnjom, da smanjimo troškove, rekao je Muller.
Međutim, on nije želeo da otkrije koliko Ahold Delhaize zarađuje kada kupac klikne na sponzorisani proizvod ili baner.
Prošle godine, trgovac je preuzeo udeo u belgijskoj kompaniji Adhese, specijalizovanoj za tehnologiju digitalnog oglašavanja, koja nudi prilagođene promocije i oglase kupcima i priliku trgovcu da stekne dublji uvid u ponašanje kupaca.
Sve više trgovaca se okreće maloprodajnim medijima kao alternativnom izvoru prihoda. Francuski trgovac Carrefour je, na primer, pokrenuo platformu za digitalno oglašavanje Carrefour Links, koja omogućava oglašivačima da postave ciljane kampanje na osnovu podataka o kupovini iz stvarnog sveta i mere tačan uticaj tih medijskih investicija.
Izvor: InStore.hr
Foto: Ahold Delhaize