Više od 100 prijavljenih učesnika se pridružilo ovoj inicijativi i demonstriralo svoje kulinarske veštine pripremajući raznovrsne salate uz hashtag #bojeletanatanjiru, a najkreativniji rad se može pronaći na Fejsbuk profilu kompanije.
Uz podršku stručnjaka i uticajnih ličnosti, akcija se fokusirala na razbijanje stereotipa da je ishrana šarolikog sveta namirnica biljnog porekla neukusna, kao i na osnaživanje svakog pojedinca da napravi pozitivan iskorak ka zdravijem načinu ishrane i pruži doprinos zaštiti životne sredine.
Promena ishrane može biti zadovoljstvo i avantura, ne samo obaveza. Odabir različitih boja i ukusa u obrocima ne samo da obogaćuje iskustvo, već i pruža telu hranljive sastojke koji su mu potrebni. Ishrana obogaćena namirnicama biljnog porekla, pored toga što ima čitav niz pozitivnih učinaka na naše zdravlje, ima i pozitivan uticaj na okolinu. Kroz smanjenje potrebe za životinjskim proizvodima, doprinosimo i umanjenju emisije gasova sa efektom staklene bašte i očuvanju prirodnih resursa. Ova inicijativa je još jedan korak ka stvaranju održivijeg sveta i ukazivanju na važnost svakodnevnih izbora koje pravimo za sebe, svoje najbliže i za našu planetu. Nemojte čekati - budite aktivan učesnik u zaštiti svog zdravlja i planete, rekla je Koraljka Novina Brkić, nutricionistkinja kompanije Nestlé.
Kompanija je takođe lansirala Vege vodič, digitalni prikaz nutricionističke metode koja podrazumeva veću konzumaciju hrane na biljnoj osnovi, a u okviru asortimana Garden Gourmet potrošačima nudi i alternative za meso.
Izvor: InStore
Foto: Nestlé Srbija