Trgovac će, u okviru kampanje, sprovesti e-anketu, dostupnu putem QR kodova postavljenih u SPAR prodavnicama širom Albanije, navodi se u saopštenju kompanije.
Anketa obuhvata pitanja o različitim aspektima kupovine kao što su ponašanje osoblja, dostupnost proizvoda, ambijent prodavnice i opšte zadovoljstvo potrošača kupovinom.
Želimo da osiguramo da naše prodavnice budu opremljene širokim asortimanom proizvodima i da je naše osoblje ljubazno prema kupcima. Naš cilj je da obezbedimo bezbedno i praktično iskustvo kupovine. Povratne informacije kupaca će nam pomoći da generišemo bazu podataka koja nam omogućava da brzo delujemo i poboljšamo naše procese, rekla je Granada Flaga, direktorka ljudskih resursa u SPAR Albaniji.
Kampanja je rezultat zajedničkih napora između različitih odeljenja unutar SPAR Albanije, uključujući marketing, operacije, komercijalno odeljenje, IT i ljudske resurse. Ovaj multidisciplinarni pristup obezbeđuje da korist od kampanje ima celokupna organizacija, saopšteno je iz kompanije.
Izvor: esmmagazine
Foto: SPAR Albania