Summi1
Summit2

Anđela Vujačić, marketing i komunikacije, dm Srbija: PR - ključni stub u izgradnji kredibiliteta kompanije

GOST UVODNICAR - OKTOBAR 2023

Srbija

11.10.2023

Kao što dobar ugled i poverenje igraju ključnu ulogu u ličnom životu, tako i u poslovnom svetu kredibilitet predstavlja temelj kompanijskog puta ka uspehu. Kao neko ko je dugo u svetu marketinga i komunikacija, želim da upotrebim slikovit prizor iz svakodnevnog života kako bih bolje iskazala šta znači imati kredibilitet. 

Zamislite kredibilitet kao most koji povezuje vašu kompaniju s kupcima, partnerima, saradnicima i širom zajednicom. Taj most nije izgrađen preko noći, on se gradi svakim poslovnim korakom, svakim projektom i svakim kontaktom s vašim interesnim grupama. To je most koji omogućava da sigurno pređemo izazovne reke tržišta, znajući da su naši temelji čvrsti i da svi mogu da se oslone na nas. 

Kao što most mora biti održavan, tako i kredibilitet zahteva stalnu pažnju i brigu. PR je oruđe koje nam omogućava da ojačamo taj most. Pomaže nam da ga održavamo čistim od nepotrebnih prepreka i da ga adaptiramo na promenjive uslove tržišta. Kroz PR, postavljamo svetionike koji osvetljavaju put naše kompanije i time pokazujemo da smo pouzdan saveznik u poslovnim avanturama.

Uspeh u oblasti odnosa s javnošću ne može se postići bez čvrstih osnova. Kompanija mora biti stabilna i sa visokim standardima u svemu što radi, to možemo zamisliti kao stubove koji podržavaju most o kome govorimo. 

Kredibilitet, takođe, govori o našem doslednom radu, integritetu predanosti kvalitetu i posvećenosti pojedincu, kako kupcu, tako i zaposlenom. Svedok je svih naših uspeha i izazova, i svakim korakom napred, on raste. Upravo zbog toga, PR nije samo splet različitih taktika, on je naša priča koju delimo sa svetom, priča o našoj posvećenosti izgradnji mostova ka uspehu. PR je ključni faktor koji obogaćuje marketinške napore kompanije jer stvara dublje odnose i pozitivnu percepciju brenda kod kupaca, što dugoročno podstiče prodaju, poverenje i lojalnost potrošača. Dok marketing privlači pažnju, PR čini da brend bude voljen na tržištu, pružajući mu održivu konkurentnu prednost. 

Dok marketing privlači pažnju, PR čini da brend bude voljen na tržištu, pružajući mu održivu konkurentnu prednost 

Napredak tehnologije doveo je do toga da svako od nas, bez obzira na veličinu kompanije, može biti izložen širokom spektru medija i ocena. Online recenzije, blogovi i društveni mediji omogućavaju ljudima da dele svoje mišljenje o našem proizvodu ili usluzi. Zato je važno da pažljivo pratimo i odgovaramo na povratne informacije. Otvorena i konstruktivna komunikacija sa javnosti, koja ima kritike, može ojačati našu reputaciju i pokazati našu posvećenost kvalitetu. 

Kroz transparentnost, brzu reakciju na izazove, aktivnost na društvenim medijima i pažljivo slušanje povratnih informacija, nastavljamo da razvijamo put koji nas vodi ka još većem uspehu. Kao što se inženjeri brinu o svakom detalju mosta, kako bi osigurali njegovu bezbednost, tako i mi u svakom trenutku brinemo o svom kredibilitetu, zahvaljujući kojem kontinuirano pratimo ali i postvljamo trendove na tržištu.  

Na kraju, PR ne radi samo za kompaniju, već za čitavu zajednicu. Aktivno učestvujući u društvenim inicijativama i životu zajednice, pravimo važne korake u smeru kvalitetnije budućnosti sveta u kojem živimo i poslujemo. To nam omogućava da uspostavimo čvrste veze sa svojim klijentima, partnerima i sredinom u kojoj poslujemo, stvarajući tako stabilnu osnovu za dugoročni uspeh i prosperitet.

Kao što smo i sami iskusili, kredibilitet je ključ za izgradnju mostova ka svetlijoj budućnosti za sve nas.