Ukupna konsolidovana prodaja, s druge strane, dostigla je 12.483.936.387 denara, što je za 14 odsto više u odnosu na isti period prošle godine, saopšteno je iz kompanije.
Od ukupne konsolidovane prodaje, 30% je ostvareno na domaćem tržištu, dok je 70% ostvareno na inostranom tržištu. Gledano po regionima, 28% je ostvareno u zemljama Jugoistočne Evrope, 22% u zemljama Zapadne Evrope (EU i EFTA), 19% u zemljama Istočne Evrope, i 1% na ostalim tržištima.
Najveći rast na izvoznim tržištima, u odnosu na prvih devet meseci 2022. godine, zabeležen je u Kanadi, gde su prihodi kompanije porasli 40 puta, zatim u Italiji, Južnoj Africi, Austriji, Češkoj i Čileu.
Ukupne investicije u periodu januar-septembar 2023. godine iznosile su 1.240.857.214 denara, što je rast od 47% u odnosu na isti period prošle godine.
Dobit pre finansijskih troškova, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 2.096.790.692 denara, što je rast od oko 9%, dok neto dobit iznosi 1.299.694.920 denara i povećana je za 12%.
Kompanija u 2023. očekuje rast konsolidovane prodaje od 10%, kao i rast konsolidovane dobiti pre oporezivanja od 7%.
Izvor: InStore.mk
Foto: Alkaloid