Summi1
Summit2

Dijamant osvojio nagradu Kampanje sa svrhom 2023. u kategoriji Social

NAGRADE

Srbija

21.11.2023

Projekat Mladi poslastičar kompanije Dijamant je osvojio nagradu Kampanje sa svrhom za 2023. godinu u kategoriji Social.

Projekat za cilj ima da edukuje i motiviše mlade ljude da postanu vrhunski majstori u svom zanatu i očuvaju poslastičarstvo kao zanimanje.

Primetili smo da je sve manji broj učenika koji se opredeljuje za upisivanje poslastičarskog smera, usled nedostatka adekvatne opreme i resursa u srednjim stručnim školama, što dodatno otežava rad i napredak učenika, ali i profesora koji treba da prenesu znanje. Svesni ovih izazova, odlučili smo se da kroz društveno odgovorni projekat Mladi poslastičar, pružimo podršku ne samo deci koja će nakon završetka školovanja moći da se posvete izgradnji karijera, već i utičemo na poboljšanje uslova rada za škole u celosti, opremanjem poslastičarskih kabineta, izjavila je Danka Drmončić, marketing menadžer kompanije Dijamant i dodala da je jako ponosna što je projekat zaista ispunio cilj koji ima i što je poneo ovako prestižnu titulu.

Za pet godina realizovanja, u projektu učestvovalo više od 10 srednjih stručnih škola iz različitih delova Srbije, dok je 25 internih radionica ispratilo više od 250 učenika, kako poslastičara, tako i učenika iz drugih ugostiteljskih profesija. 

Festival društveno odgovorne komunikacije u Srbiji "Kampanje sa svrhom", za cilj ima da prepozna i nagradi kompanije i agencije koje su u proteklom periodu koristile moć kanala komunikacije za podizanje svesti i poboljšanja uslova života ljudi u Srbiji. 

Inicijator Festivala je Udruženje "Žute Patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti" koje želi da podstakne komunikaciju usklađenu sa društvenim ciljevima, naročito onim koji se tiče dobrobiti dece.

Izvor: InStore
Foto: Dijamant