Ovogodišnja Superhero kolekcija ulične mode, četvrta po redu, inspirisana je ljubavlju i dostupna na Superhero.rs, onlajn platformi za donacije, a na svim komadima se nalaze stihovi koje je napisao talentovani muzičar, Kendi.
Dizajn kolekcije potpisuje Lidija Milovanović, art direktorka agencije McCann Beograd.
Veliko je zadovoljstvo biti deo ovakve priče, koju Nurdor i Mastercard uspešno sprovode i već nekoliko godina u kontinuitetu uspevaju da prave mnogo dobre stvari. Moj zadatak je bio da osmislim poruke koje bi odgovarale temi kampanje, a to je ljubav. Moram priznati da je bio veliki izazov, ali kako je ljubav najveći pokretač u mom životu, poruke su izašle sasvim lagano, istakao je Kendi, prepoznatljiv po svom neobičnom spoju hiphopa, lirike i metafore.
Superhero iz godine u godinu pokreće ljude, a sada se ljubav prirodno nametnula kao tema jer snažnijeg pokretača od nje nema. Želimo da pošaljemo poruku da ljubav dolazi u svim oblicima i kao takva je univerzalna vrednost koja se deli u porodičnim, prijateljskim, romantičnim i naravno, filantropskim prilikama. Ovo je kolekcija koja simbolizuje i našu dugogodišnju posvećenost i ljubav prema najvažnijem NURDOR-ovom cilju, kome smo sve bliži, i zato pozivam ljude da i ovog decembra, ponesu Superhero i pokažu da se prava ljubav lako nosi, istakla je Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH u kompaniji Mastercard.
Superheroji i ljubav su upravo ono iz čega je NURDOR i nastao 2003. godine. Ove godine, kada slavimo 20. rođendan, dobili smo najbolji mogući poklon od naših dugogodišnjih prijatelja iz Mastercarda – Superhero kolekciju koja promoviše ljubav i podržava NURDOR. Mi često kažemo da su najveće snage koje naši pravi mali superheroji nose kroz svoje najhrabrije bitke: Ljubav i Radost i to bismo voleli da pošaljemo svima kao poruku. Ne postoji ništa veće i snažnije u životu od Ljubavi i Radosti. Naši superheroji nas uče tome svaki dan, izjavila je Zorica Manojlović, mama iz UO NURDOR-a.
Kolekcija je ovog puta izrađena od organskog pamuka i čine je majice i duksevi, kao i komadi za decu, a prvi put ove sezone, Superhero uvodi i aksesoar, a to je ceger.
Kompletan prihod od donacija na platformi odlazi za izgradnju nove, najveće do sada Roditeljske kuće u kojoj će biti smešteni mališani koji se u Beogradu leče od malignih bolesti, kao i njihove porodice, a čije se otvaranje očekuje 2024. godine. Putem ove platforme do sada je prikupljeno preko 7 miliona dinara, što predstavlja značajni finansijski doprinos važnim inicijativama koje NURDOR sprovodi. Pored donacija s poklonom, moguće je obaviti i jednokratne ili ponovljene donacije, a sve to isključivo onlajn, putem platnih kartica.
Superhero projekat je podržan od strane sledećih kompanija: AIK Banke, BEX kurirske službe, Corvus Pay, Gampo, Green friends, McCann Beograd i Mainstream.
Izvor: InStore
Foto: Nurdor Srbija