Asortiman uključuje više od 60 SKU-ova, među kojima su proizvodi poput bolonjeze paste sa pečurkama, sladoleda, viršli u testu (corn dog), veganskog lososa, kao i kroasana i drugih veganskih peciva.
Kompanija je nedavno najavila i nove dodatke asortimanu kao što su veganski čedar i veganska mocarela, kako bi olakšala potrošačima učestvovanje u "vege januaru", saopšteno je iz kompanije.
"Vege januar" ("Veganuary") jeste izazov koji ljudi širom sveta prihvataju u januaru, a čiji je cilj isprobavanje veganske ishrane u trajanju od mesec dana.
Naš cilj je da do kraja 2024. našim kupcima ponudimo 1.000 biljnih opcija u našim standardnim, sezonskim i promotivnim asortimanima. Kako bismo postigli ovaj cilj, fokusiramo se ne samo na smanjenje broja proizvoda životinjskog porekla, već i na širenju našeg veganskog asortimana, navodi kompanija u saopštenju za javnost, dodajući da ovog januara očekuje rast prodaje veganskih proizvoda od oko 40%.
Izvor: Vegconomist
Foto: Aldi