Summi1
Summit2

Viber pokreće Poslovne pozive

AKTUELNO

Srbija

29.01.2024

Rakuten Viber je lansirao novu funkciju na globalnom nivou: poslovne pozive, rešenje koje je napravljeno tako da unapredi komunikaciju između biznisa i korisnika unutar aplikacije.

Ankete ukazuju na to da 91 posto potrošača preferira kada brendovi imaju opciju poruka ili poziva. Viberovi Poslovni pozivi pospešuju trenutni komunikacioni sistem Viberovih Poslovnih rešenja i nadopunjuju postojeće poslovne poruke, koje su dosad bile samostalni kanal u komunikaciji kupaca i brendova. Uvođenjem Poslovnih poziva, Rakuten Viber daje korisnicima slobodu da odaberu svoj preferirani način komunikacije sa brendom – poziv ili poruka.

Pozivi unutar same aplikacije mogu da imaju različitu svrhu – pomoć kupcu u vezi sa pitanjima o proizvodu, praćenje porudžbine, ali i korisnička podrška posle kupovine u sektorima maloprodaje i isporuke. Takođe, Poslovni pozivi pružaju priliku brendovima da tokom razgovora ponude kupcima komplementarne proizvode (cross-selling) ili nešto skuplju vrstu proizvoda za koji je kupac svakako zainteresovan (upselling).

Novi biznis profili imaće priliku da naprave poslovne naloge sa ugrađenim dugmetom za Viberove Poslovne pozive, a već postojeći nalozi moći će to dugme da dodaju svojim profilima. Takođe, korisnici direktno iz četa sa biznisom mogu i da ga pozovu – na primer, kako bi promenili termin isporuke paketa, nakon dobijenog obaveštenja (notifikacije). Brendovi mogu da smeste link za Rakuten Viber pozive i na svojim veb-sajtovima.

Korisnik kontaktira sa brendom direktno iz četa – putem Viberovih Poslovnih poziva

Svi poslovni pozivi biće besplatni za mušterije, nezavisno od njihove lokacije, što je posebno važno za korisnike koji zovu iz inostranstva, objašnjavaju iz kompanije.

Rakuten Viber bio je prva aplikacija za razmenu poruka koja je pre devet godina ponudila poslovne poruke i time napravila revoluciju u komunikaciji biznisa sa korisnicima. Od tada smo razvili snažan i razgranat ekosistem poslovnih poruka, i sada pravimo značajan iskorak uvođenjem Poslovnih poziva unutar aplikacije, što je jedinstvena ponuda na tržištu. Biti superaplikacija znači ponuditi korisnicima brojne dodatne usluge i pogodnosti tokom dana, a brendovima omogućiti da ostvare autentičnu komunikaciju sa mušterijama. Ovaj potez predstavlja naredni korak u ostvarivanju naše strategije da postanemo globalna superaplikacija, rekla je Kristina Konstandače, direktorka odeljenja za prihode kompanije Rakuten Viber.

Kako bi počeli da korist ovaj alat, brendovi mogu da se raspitaju kod zvaničnih partnera Rakuten Vibera da li već podržavaju Poslovne pozive ili da kontaktiraju sa timom Rakuten Vibera i saznaju kako da počnu da ga koriste. Više informacija o Viberovim poslovnim pozivima mogu se pronaći na linku.

Izvor: InStore
Foto: Viber