SupportRoom funkcioniše kao holistička platforma koja zaposlenima pruža sveobuhvatne usluge, od savetovanja sa kvalifikovanim terapeutima do monitoringa sna, ishrane i fizičke aktivnosti. Ključna prednost je u anonimnosti, omogućavajući zaposlenima da otvoreno komuniciraju o svojim problemima i dobiju personalizovane savete i podršku u bilo koje doba dana ili noći.
Kako objašnjavaju iz kompanije, implementacijom ove platforme, kompanije mogu smanjiti broj dana odsustva i poboljšati zadovoljstvo i motivaciju zaposlenih. Statistički, upotreba ove platforme može povećati zadržavanje zaposlenih u firmi za do 80%, a motivaciju i zadovoljstvo na poslu za do 95%.
Jedinstvenost SupportRoom-a leži u njegovoj sposobnosti da pruži podršku zaposlenima na svim nivoima. Od direktnih terapijskih sesija sa kvalifikovanim stručnjacima, preko razgovora sa profesionalcima za finansije i poslovnim coach-evima, pa do saveta za poboljšanje opšteg načina života, SupportRoom postavlja nove standarde u brizi za zaposlene, navodi se u saopštenju kompanije.
SupportRoom je globalna platforma, koja radi na 20 jezika i posluje u preko 30 zemalja širom sveta, među kojima je i Srbija.
Izvor: InStore
Foto: SupportRoom