Cilj ovog projekta bio je na isticanju važnosti komunikacije između članova porodice i funkcionalnih rešenja koja osnažuju porodične veze. Ulaz je bio slobodan, a događaji su privukli veliku pažnju publike, te jasno pokazali koliko je tema učvršćivanja porodičnih veza značajna našem društvu.
Interaktivne predstave „Tri P.“ autorke Minje Filipović i „Ispovesti“ autorke Snežane Nenadović naišle su na izvanredan odziv publike. Posetioci su bili dirnuti i inspirisani njihovim slikovitim prikazom porodičnih veza i istaknutim vrednostima koje čine temelj zdrave porodice. Takođe, interaktivna tribina na temu „Koliko razumemo sebe u relaciji sa decom?“ u kojoj su učestvovale Minja Filipović, Isidora Trifunović i Jasmina Janković Stojanović, privukla je veliki broj posetilaca koji su imali priliku da razmene mišljenja, postave pitanja i steknu dublji uvid u značaj emotivne inteligencije u porodičnim odnosima.
Kako iz kompanije Henkel potvrđuju, atmosfera na sva tri događaja je bila puna emocija i podrške, što je dodatno ojačalo misiju projekta „Vreme je za porodicu“. Kao brend koji već više od 80 godina brine o svakom članu porodice i inspiriše ih da uživaju u zajedničkim trenucima i stvaraju najlepše uspomene, Schauma će i u martu mesecu, kada je planirana druga faza nastaviti projekat „Vreme je za porodicu“, najavili su iz kompanije.
Izvor: InStore
Foto: Henkel