Marketing Summit u jednom danu donosi najbolje, najaktuelnije i najefektnije primere i strategije u domenu FMCG marketinga i predstavlja najnovije marketinše pristupe u Srbiji, regionu i svetu.
Konferencija pod jednim krovom okuplja domaće i međunarodne marketing stručnjake koji sa učesnicima dele primere dobre marketinške prakse i rezultate ekskluzivnih istraživanja tržišta, pa će tako učesnici imati prilike da od Zenela Batagelja, partnera u kompaniji Valicon, čuju nešto više o globalnim trendovima, dok će Tony Durham, ex P&G, Global Director of Shopper Based Design for Europe, India, Middle East and Africa govoriti o bihevioralnoj nauci u savremenom FMCG marketingu.
Tokom konferencije ćemo čuti i dve studije slučaja - prva će analizirati brend Jazak, dok će druga predstaviti brend Somersby.
Fokus ovogodišnje konferencije biće i AI, koja sve više pronalazi primenu u svetu marketinga, o čemu će govoriti Lazar Džamić, vodeći kreativni i digitalni web strateg i Jovan Bugarčić, direktor marketinga, Imlek.
Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions, govoriće o uticaju novih tehnologija na marketing, dok će celu konferenciju voditi Goran Tintor, Head of Marketing Intelligence, Direct Media United Solutions.
U više od sedam sati razmene ideja i iskustava, smestiće se i dve pauze i koktel za umrežavanje, ključna komponenta naše konferencije.
Foto: InStore