Summi1
Summit2

Dobitna kombinacija lojalnosti i automatizacije - proveren način da povećate profit

PROMO

Promocije

08.03.2024

Uradili ste sve što je bilo u vašoj moći. Uredili ste prostor atraktivno, obezbedili kvalitetno korisničko iskustvo, redovno organizujete promotivne događaje i ažurno oglašavate svoj biznis. Dobro ste optimizovali svoju e-prodavnicu, postarali ste se da obezbedite jednostavan postupak kupovine i brzu dostavu. Osigurali ste transakcije, aktivni ste na svim digitalnim kanalima i trasparentni u pogledu recenzija o kvalitetu vaših proizvoda. Nešto ponovo nije kako ste očekivali?

Efekat povećanja prodaje u e-commerce ili fizičkim retail radnjama, putem kompleksnog sistema značajno varira u zavisnosti od mnogo faktora, uključujući vrstu proizvoda ili usluga, targetiranu publiku ili period godine. Jedno je neosporno, o kakvoj god branši da je reč, jedino loyalty sistem sigurno može povećati vaš profit za 15%, što je neki minimum očekivanog. Međutim, ove cifre mogu biti nezamislivo veće. 

Šta kada loyalty sistemu pridružim i sistem za marketing automatizaciju?

Pitanje koje su menadžeri postavili svom timu makar jednom - da li uvesti Loyalty sistem ili CRM program, šta bi bolje doprinelo povećanju profita? Da li je jedino rešenje uvođenje oba ova sistema i da li se to isplati?

Sveobuhvatna platforma, Spotlight, predvidela je sve dileme i kreirala jedinstveno rešenje, na račun svih vaših očekivanja i potreba modernog poslovanja. U suglasju sa metodologijom zagovornika CRM-a, odnosno Loyalty sistema, celovit sistem sadrži integrisan modul za obe strategije. Spotlight uključuje i 360° single customer view, ključni modul za prikupljanje i analizu ponašanja kupaca, na osnovu njihovih obrazaca delovanja, kroz transakcije, učestalost kupovine i druge relevanente parametre. Segmentacija ovog sistema je još jedan od modula, na koji je stavljen akcenat, sa idejom da omogući obilje najrazličitije personalizovanih ponuda. Spotlight se postarao da omogući neki vid simbioze ecommerce i loyalty sistema, kroz widget, pomoću kojeg će vam loyalty nalog uvek biti na dohvat ruke. Ovakav dopunski element, zbog jednostavnosti korićenja i interaktivnosti, sasvim izvesno doprinisi boljem angažovanju lojalnih kupaca. On animira, postiče i podseća na vaš brend. Widget podseća na to, šta za vas znači vaš lojalan kupac, i to kroz poene, specijalne nagrade ili u vidu kupona za popuste, besplatan proizvod ili specijalan popust. Mnogo je načina da reaktivirate uspavanog korisnika, a samo je jedan da ga zauvek izgubite. 

Mogućnost više!

Vaš lojlan kupac treba i da se zabavi, zato je element gejmifikacije nezaobilazan, jer zabavu svi vole. Uvedite element igre u neigračko okruženje i spremite se za kolektivno angažovanje. Dodatni podsticaj znači dodatno angažovanje. Spotlight to zna.

Šta mogu da očekujem od Spotlight platfome?

Povećanje broja ponovljenih kupovina, za početak. Spotlight zna kako da motivišete kupce. Povlastice, kuponi i sistem multipliciranja poene, samo su neki od načina da kupce držite budnim. Ponudite kupcu personalizovane mogućnosti ili nagrade i očekujte da će prilikom naredne kupovine povećati prosečnu vrednost korpe.

Kompleksna platforma razume da je zadržavanje postojećih kupaca uvek jeftinije od privlačenja novih. Zato Spotlight omogućava da ciljate postojeće kupce personalizovanim marketinškim kampanjama i tako štedi na akviziciji novih.

Poboljšanje targetiranja kampanja je još jedno opravano očekivanje. Spotlight pruža bolje razumevanje potreba i preferencija vaših kupaca. Preciznije targetiranje marketinških kampanja, daleko je efikasnije, od pucanja naslepo.

Spotlight omogućava jednostavno praćenje svih relevantnih metrika i obezbeđuje mogućnost analize rezultata. Ovaj pristup pomaže vam da bolje razumete doprinos svih vaših aktivnosti na prodaju u vašoj e-prodavnici ili fizičkoj retail radnji.

Šta još treba da znam o Spotlightu?

Dokazano, Spotlight je jednako optimalno rešenje i za veće i za manje brendove. Cilj platforme da je da sačuva vase kupce i da vas inspiriše kako to da uradite na million način. Ova Customer data, loyalty i engagement platforma sa marketing automatizacijom, donosi i strategiju ponovnog targetiranja odnosno cilja korisnika koristeći retargeting alat, sa misijom da se dosegne do onih korisnike koji nisu reagovali na prethodne poruke. Retargeting mogućnost sa Spotlightom je siguran način da poruka stigne kroz kupca, na različite načine. Efikasnost i pravovreremenost ovakve komunikacije je neosporna. Promo poruka koja neće završiti u spemu, je vaš AS u rukavu. 

Važno je spomenuti da Spotlight pored aplikacije, uključuje i sistem loyalty i gift kartica.

Dokazano je da 19% prihoda više, donose članovi loyalty programa od onih koji to nisu. Ukoliko vas je ova rečenica motivisala i već ste pomislili da je uvođenje sistema nagrađivanja put kojim biste poveli svoj biznis, kontaktirajte nas za besplatnu prezentaciju.

Izvor/Foto: Cards Print