Prisutnima su se obratili Roman Kratochvil, generalni direktor, Dragana Sekerez, direktor marketinga i Ivan Janićijević, komercijalni direktor Beohemije.
Ovom prilikom, najavljen je početak kampanje "Duel 1 dinar", u okviru koje će Beohemija, u saradnji sa Centrom za unapređenje društva, za svaki prodati Duel gel deterdžent izdvojiti jedan dinar za podršku samohranim majkama u Srbiji.
Nedavno istraživanje otkrilo je da žene, bez obzira na životnu situaciju, doživljavaju sebe kao superheroje, koji se svakodnevno suočavaju s mnoštvom obaveza, zbog čega je Beohemija odlučila da se posveti podršci ovim ženama putem ove kampanje, navodi se u saopštenju kompanije.
Podsetimo, pored brenda Duel, Beohemija je na tržištu prisutna i sa brendom Spin u kategoriji deterdženata za posuđe, ručno i mašinsko pranje, u segmentu budget friendly deterdženata i omekšivača Selection, kao i u kategoriji kućne hemije, pod brendom Pompa.
Izvor: InStore
Foto: Beohemija