Summi1
Summit2

Australija: Nestlé ulaže 32 miliona dolara u proizvodnju brenda Milo

INVESTICIJE

Svet

12.03.2024

Kompanija je najavila ulaganje od 32 miliona australijskih dolara (oko 20,8 miliona dolara) u svoju fabriku u Smittaunu, koja proizvodi brend Milo.

Sredstva će biti iskorišćena za unapređenje proizvodnje i povećanje proizvodnih kapaciteta, saopšteno je iz kompanije.

Najnovijom investicijom, Nestlé povećava ulaganja tokom poslednje decenije u ovu fabriku na 80 miliona australijskih dolara (oko 52 miliona dolara).

Posvećeni smo stalnom ulaganju u poboljšanja i nadogradnju naše fabrike u Smittaunu kako bismo mogli da nastavimo da ponosno pravimo kultne brendove kao što je Milo. Tokom narednih godinu dana, uložićemo više od 30 miliona dolara u lokalnu privredu i stvoriti skoro 200 novih radnih mesta dok gradimo novu zgradu za smeštaj Milo proizvodnje, rekao je James Garley, menadžer fabrike u Smittaunu.

Nadogradnja fabrike, koja godišnje proizvede više od 200.000 konzervi proizvoda kao što su Milo i Nesquik, trebalo bi da bude završena do kraja 2024.

Izvor: FoodBev
Foto: Nestlé