Summi1
Summit2

Više od 15.000 tata proslavilo dolazak prinove uz Jelen pivo

AKTUELNO

Srbija

18.03.2024

"Sjajna kampanja. Živeli", "Naš tata je dobio omiljeni poklon", "Nije Jelen pivo zaboravilo ni mamu", "Za naše blizance, hvala najbolji moji", "Stigle flašice i tati!" samo su neki od mnogobrojnih komentara koji su na društvenim mrežama pratili drugu po redu promotivnu kampanju Jelen za tate, a koja je završena krajem januara.

Od kada je ova aktivacija prvi put počela 2022. godine, obradovala je brojne porodice sa prinovama, a na kućne adrese više od 15.000 tata širom Srbije stigle su personalizovane gajbe Jelen piva.

Tokom ovogodišnje kampanje Jelen tim je obišao 660 mesta u Srbiji i dostavio skoro 70.000 flaša piva.

Društvene mreže su od samog početka bile preplavljene pozitivnim utiscima, kao i slikama personalizovanih gajbica koje su sa oduševljenjem delili svi članovi porodice, navode iz kompanije.

Kompanija u okviru akcije nije izostavila mame, za koje je u saradnji sa brendom Nutrino Lab pripremila poklon pakete.

Podsetimo, pored tata, Jelen je tokom prošle godine personalizovanim gajbicama obradovao i mladence u okviru kampanje "Jelen za mladence".

Izvor: InStore
Foto: Promo/Apatinska pivara