Od prvog dana našeg poslovanja u Srbiji, kao jedini savremeni diskont, ponudili smo našem potrošaču jedinstveno iskustvo kupovine i postavili ga na prvo mesto. Danas, nakon samo 5 godina, ovim priznanjem dobili smo još jednu potvrdu da su naši potrošači prepoznali Lidl vrednosti i da smo pronašli put do porodičnih trpeza kao miljenik i prvi izbor među trgovinama. Hvala na pruženom poverenju u ime Lidl tima, izjavila je Jovana Majstorović, iz Korporativnih komunikacija Lidla Srbije.
Glasanje za ovu nagradu je sprovedeno u dva kruga – u prvom krugu glasali su potrošači putem interneta i suzili izbor potencijalnih dobitnika, a u drugom su metodom anketiranja "licem u lice" glas davali nekome od finalista.
Anketiranje na terenu je sprovedeno u 10 gradova Srbije, na reprezentativnom uzorku od oko 2.000 potrošača koji su krajnji korisnici za relevantnu kategoriju.
Kompanija Lidl u Srbiji posluje više od 5 godina i za to vreme uspela je da bude deo 40 gradova Srbije, otvori 70 prodavnica i da zaposli više od 3.500 radnika kao nosilac sertifikata Top poslodavac četvrtu godinu zaredom. Iz kompanije poručuju da će nastaviti da šire svoju poslovnu mrežu i ostvaruju čvrstu saradnju na lokalnom nivou.
Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija