Summi1
Summit2

Lidl izglasan za miljenika potrošača

NAGRADE

Srbija

28.03.2024

Kompanija Lidl Srbija je ovogodišnji dobitnik priznanja "Miljenik potrošača", koji je rezultat glasanja i anketiranja reprezentativnog uzorka potrošača iz naše zemlje. Ovu nagradu, u okviru kampanje "Najbolje iz Srbije" koju sprovodi organizacija "Moja Srbija" uz pomoć Grada Beograda i Centra potrošača Srbije, kompanija Lidl osvojila je u kategoriji "Trgovina".

Od prvog dana našeg poslovanja u Srbiji, kao jedini savremeni diskont, ponudili smo našem potrošaču jedinstveno iskustvo kupovine i postavili ga na prvo mesto. Danas, nakon samo 5 godina, ovim priznanjem dobili smo još jednu potvrdu da su naši potrošači prepoznali Lidl vrednosti i da smo pronašli put do porodičnih trpeza kao miljenik i prvi izbor među trgovinama. Hvala na pruženom poverenju u ime Lidl tima, izjavila je Jovana Majstorović, iz Korporativnih komunikacija Lidla Srbije.

Glasanje za ovu nagradu je sprovedeno u dva kruga – u prvom krugu glasali su potrošači putem interneta i suzili izbor potencijalnih dobitnika, a u drugom su metodom anketiranja "licem u lice" glas davali nekome od finalista.

Anketiranje na terenu je sprovedeno u 10 gradova Srbije, na reprezentativnom uzorku od oko 2.000 potrošača koji su krajnji korisnici za relevantnu kategoriju. 

Kompanija Lidl u Srbiji posluje više od 5 godina i za to vreme uspela je da bude deo 40 gradova Srbije, otvori 70 prodavnica i da zaposli više od 3.500 radnika kao nosilac sertifikata Top poslodavac četvrtu godinu zaredom. Iz kompanije poručuju da će nastaviti da šire svoju poslovnu mrežu i ostvaruju čvrstu saradnju na lokalnom nivou.

Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija