Organizacija "Izabran proizvod godine" je po šesti put inicijator istraživanja u okviru kog potrošači na teritoriji Srbije imaju mogućnost da između velikog broja kandidata odaberu proizvode, usluge i trgovinski lanac koji najbolje odgovara njihovim preferencijama.
Priznanje "Izabrana prodavnica godine", potvrda je našeg zalaganja da kroz pažljivo odabrani asortiman proizvoda kupcima obezbedimo samo one najatraktivnije uz najbolji odnos cene i kvaliteta na tržištu. Hvala srpskim potrošačima koji su još jednom i na ovaj način izabrali Lidl i potvrdili poverenje koje smo izgradili od dolaska na naše tržište, izjavio je Dragan Čigoja, generalni direktor kompanije Lidl Srbija.
Istraživanje kompanije Nielsen IQ, a na osnovu kojeg su nagrade dodeljenje, koristi nezavisnu i transparentnu metodologiju i vrši se onlajn, putem formiranja posebnog panela srazmerno broju stanovnika posmatranog tržišta, dok su tri ključna kriterijuma koji se evaluiraju – privlačnost, inovacije, zadovoljstvo, kao i atraktivnost i namera za kupovinu, društvena odgovornost i preporuka potrošača.
U svakoj kategoriji nagrade ,Izabran proizvod godine’ postoji samo jedan dobitnik nagrade, koji dobija jedinstveni pečat kao potvrdu lojalnosti, a koji je svojevrsni putokaz kojim se kupci usmeravaju ka prodavnicama koje će zadovoljiti njihove potrebe, ali i sredstvo koje jača odnos kompanije sa potrošačima i klijentima. Čestitamo Lidlu na ovoj prestižnoj nagradi, izjavio je Gregor Gorenc, izvršni direktor Product of the Year Adria.
O Izabranom proizvodu godine "Izabran proizvod godine" osnovan je 1987. u Francuskoj sa ciljem da usmeri potrošače ka novim i inovativnim proizvodima, ali i da nagradi kompanije za njihove inovacije. Trenutno posluje globalno u više od 45 ekonomski najrazvijenijih država i stekao je titulu najveće svetske potrošački-glasane nagrade za inovacije, promene, poboljšanja proizvoda i usluga široke potrošnje. |
Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija