Summi1
Summit2

Lidl dobitnik nagrade "Izabrana prodavnica godine"

NAGRADE

Srbija

12.04.2024

Kompanija Lidl Srbija je po izboru potrošača ovogodišnji dobitnik nagrade "Izabrana prodavnica godine". Nagrada, koju dodeljuje organizacija "Izabran proizvod godine" (Voted Product of the Year), rezultat je istraživanja koje je sprovela kompanija NielsenIQ.

Organizacija "Izabran proizvod godine" je po šesti put inicijator istraživanja u okviru kog potrošači na teritoriji Srbije imaju mogućnost da između velikog broja kandidata odaberu proizvode, usluge i trgovinski lanac koji najbolje odgovara njihovim preferencijama.

Priznanje "Izabrana prodavnica godine", potvrda je našeg zalaganja da kroz pažljivo odabrani asortiman proizvoda kupcima obezbedimo samo one najatraktivnije uz najbolji odnos cene i kvaliteta na tržištu. Hvala srpskim potrošačima koji su još jednom i na ovaj način izabrali Lidl i potvrdili poverenje koje smo izgradili od dolaska na naše tržište, izjavio je Dragan Čigoja, generalni direktor kompanije Lidl Srbija.

Istraživanje kompanije Nielsen IQ, a na osnovu kojeg su nagrade dodeljenje, koristi nezavisnu i transparentnu metodologiju i vrši se onlajn, putem formiranja posebnog panela srazmerno broju stanovnika posmatranog tržišta, dok su tri ključna kriterijuma koji se evaluiraju – privlačnost, inovacije, zadovoljstvo, kao i atraktivnost i namera za kupovinu, društvena odgovornost i preporuka potrošača.

U svakoj kategoriji nagrade ,Izabran proizvod godine’ postoji samo jedan dobitnik nagrade, koji dobija jedinstveni pečat kao potvrdu lojalnosti, a koji je svojevrsni putokaz kojim se kupci usmeravaju ka prodavnicama koje će zadovoljiti njihove potrebe, ali i sredstvo koje jača odnos kompanije sa potrošačima i klijentima. Čestitamo Lidlu na ovoj prestižnoj nagradi, izjavio je Gregor Gorenc, izvršni direktor Product of the Year Adria

O Izabranom proizvodu godine

"Izabran proizvod godine" osnovan je 1987. u Francuskoj sa ciljem da usmeri potrošače ka novim i inovativnim proizvodima, ali i da nagradi kompanije za njihove inovacije. Trenutno posluje globalno u više od 45 ekonomski najrazvijenijih država i stekao je titulu najveće svetske potrošački-glasane nagrade za inovacije, promene, poboljšanja proizvoda i usluga široke potrošnje. 

Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija