Foto: Wrap Studio
Brend Perwoll već dugi niz godina promoviše sporu modu i na taj način pozitivno utiče na navike njenih ljubitelja smanjujući ekološke rizike u njihovom okruženju. Saradnja, koja je u tom cilju nastala sa modnim događajem Belgrade Fashion Week, nastavljena je i ove godine, pod novim sloganom brenda Perwoll #RethinkNew.
Tako su tokom trajanja Perwoll Fashion Week-a posetioci su mogli da prisustvuju revijama koje su bile posvećene društveno odgovornim temama, promociji autorskog dizajna, podršci mladim dizajnerskim talentima i održivosti u modi.
Foto: Đorđe Tomić
Predstavljena je i posebna revija "Angelinina haljina", posvećena Angelini Aćimović, devojčici koja je stradala u majskim događajima u osnovnoj školi Vladislav Ribnikar. U okviru revije je predstavljena kolekcija haljina koje su kreirane na osnovu Angelininih crteža, a u čijoj izradi je učestvovalo više od 25 dizajnera.
Pored revija, posetioci su mogli da isprate i dodelu nagrada Boris Nikolić za savremeni modni izraz, kao i Fashion&Art program.
Izvor: InStore