PDF i elektronsko izdanje magazina dostupni su ovde.
U okviru specijalnog dodatka, pročitajte:
- Dodela titula IPG 2024
- Intervju: Andrej Đorić, menadžer prodaje, Izabran proizvod godine
O pečatu
Izabrani proizvod godine predstavlja univerzalni i kredibilan pečat potrošačkog glasa i izbora i priznanja, gde su kupci jedini pravi 'stručnjaci' kada su u pitanju masovni maloprodajni proizvodi i usluge. Sveobuhvatno, profesionalno i nezavisno istraživanje javnog mnjenja pojedinačnih kategorija sprovodi međunarodno priznata i nezavisna istraživačka agencija NilsenIQ. Rezultati reprezentativnog uzorka srpskih kupaca određuju Izabrane proizvode godine. Misija pečata Izabrani Proizvod Godine je da pomogne proizvođačima da rastu i prepoznaju, a da istovremeno realizuju svoju viziju da svoje inovativne proizvode što uspešnije približe i predstave kupcima. Ovogodišnje izdanje obeležava novu verziju za brendove poverenja, kao i prodavnica. Oba istraživanja sa istom metodologijom prilagođene stečenom poverenju potrošača u brendove ili prodavnice.
Selekcija se zasniva na transparentnom i nacionalno reprezentativnom istraživanju stavova korisnika svake kategorije. Kupac je u samom srcu metodologije i jedini donosilac odluka. Potrošački pristup izvođača radova i organizatora uzima u obzir razvoj kupaca i pristup korisnicima i sastavni je deo vrednosti ponuđenog ekosistema potrošačke sertifikacije.
Istraživanje će se sprovoditi jednom godišnje u decembru i januaru, prema kriterijumima od značaja za robu i usluge široke potrošnje, brendove ili prodavnice. Inovacija je jedan od glavnih kriterijuma pored atraktivnosti i namere za kupovinu kupaca, kao i preporuka.