Pivar je zabeležio pad obima od 0,6%, ispod 1% koliko su predvideli analitičari, pri čemu je prodaja piva pala za 1,3%, dok su ostala pića zabeležila rast od 3,5%.
Proizvođač piva Stella Artois i Corona saopštio je da je rast u Srednjoj Americi, Južnoj Americi, Africi i Evropi nadoknadio lošiji učinak u azijsko-pacifičkom regionu i Severnoj Americi.
Kompanija je u prvom kvartalu ostvarila neto dobit od 1,51 milijardu dolara (1,41 milijardu evra), što je 15,2% više nego godinu ranije, dok su prihodi pivara porasli za 2,6%, na 14,5 milijardi dolara (13,5 milijardi evra).
Snaga kategorije piva, naš diverzifikovan globalni otisak i kontinuirani zamah naših megabrendova doneli su još jednu četvrtinu velikog rasta. Ohrabreni smo našim rezultatima na početku godine, a dosledna implementacije strategije od strane naših timova i partnera jača naše samopouzdanje u ostvarivanju naših ambicija rasta za 2024, rekao je Michel Doukeris, izvršni direktor AB InBev.
Kompanija je saopštila da su njeni megabrendovi porasli za 6,7% u ovom periodu, pri čemu je Corona prednjačila, sa rastom od 15,5% van svog domaćeg tržišta.
Izvor: ESM magazine
Foto: AB InBev