Direktorke dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija, Alexandra Olivera Korichi i Vesna Stojanović
Događaj je počeo pričom o 20 godina koje su protekle u znaku velikih uspeha, značajnih projekata i raznih rekorda. Kompanija je tokom 2022/2023. ostvarila promet od 29,3 milijarde dinara, zabeležila rekordne donacije zajednici u vrednosti od više od 50 miliona dinara, a zaposlenima obezbedila standardnih 14 plata i dodatno, jubilarnu novčanu nagradu.
Kada je reč o istaknutim projektima, neki od njih su kampanja Zasadi drvo koja se realizuje u saradnji sa kompanijom WMG i institucionalnim partnerima, poduhvati poput uvođenja cenovnog koncepta UVEK POVOLJNO, kao i lansiranja online shop-a, aplikacije Moj dm i novih pogodnosti u okviru nje.
Nastup grupe Una Saga Serbica
Neizmerno smo ponosni na to što smo tokom ovih neverovatnih 20 godina stekli i opravdali poverenje miliona kupaca širom Srbije i što su naše drogerije postale sinonim za kvalitet, raznovrsnost i pristupačnost. Svi mi u dm-u smo posebno zahvalni našim zaposlenima, saradnicima i kupcima na podršci i ljubavi prema brendu koji smo zajedničkim snagama gradili decenijama i sada krunisali ovim događajem za pamćenje, poručili su iz Uprave kompanije dm drogerie markt.
Gosti događaja su imali priliku da uživaju u raznovrsnim gastro zalogajima i nastupima plesne grupe Una Saga Serbica i pevača Igora Simića, kao i da naprave kreativne fotografije u okviru foto-kornera.
Izvor: InStore
Foto: Nebojša Babić/Orange studio