Three Cents sode i tonici napravljeni su bez konzervansa i veštačkih boja i inspirisani su zanatskom proizvodnjom iz 19. veka. Namenjen je prvenstveno miksologiji, obećavajući ljubiteljima koktela jedinstveno iskustvo. Kao takav, upotpunjuje i naglašava aromu i ukuse pića u koktelu, a istovremeno zadržava karbonizaciju do poslednje kapi. Ovaj ekskluzivni brend biće dostupan potrošačima i HoReCa zajednici u Srbiji kroz četiri različita proizvoda: Pink Grapefruit Soda, Tonic Water, Aegean Tonic i Lemon Tonic.
Izuzetno smo ponosni što našem bogatom, najširem portfoliju na tržištu, dodajemo Three Cents, kao premijum brend, namenjen prvenstveno barmenima. Srbija je prepoznata kao zemlja sa izuzetno razvijenom koktel kulturom, a miksologija postaje pokretačka snaga u industriji alkoholnih pića. Uz Three Cents sode i tonike, kao i alkoholna pića iz bogatog portfolija naše kompanije, verujemo da imamo pobednički recept koji će otvoriti nove prilike za rast. Ne sumnjamo da će naši partneri iz HoReCa zajednice ovom inovacijom otključati nove izvore inspiracije i našim potrošačima ponuditi jedinstvene trenutke uživanja u vrhunskim koktelima, kazala je Bojana Nenadović, direktor marketinga u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.
Uz autentičan i inovativan DNK, Three Cents je izgradio svoj put uspeha u industirji i danas je prisutan na 36 tržišta. Jedinstvenost brenda prepoznata je i kroz brojne međunarodne nagrade, kao što su: Great Taste Awards, Mixology Bar Awards, Drinks International, Difford's Guide, a Three Cents izbor je najbojih svetskih barova.
Izvor i foto: Coca-Cola HBC Srbija