Summi1
Summit2

Održano tradicionalno takmičenje studenata četvrte godine Ekonomskog fakulteta

AKTUELNO

Na licu mesta

30.05.2024

Na Ekonomskom fakultetu, nedavno je održano još jedno tradicionalno takmičenje studenata četvrte godine modula Trgovinski marketing i menadžment prodaje.

Pobednički tim sa ostalim učesnicima takmičenja

Na takmičenju je učestvovalo devet timova. Takmičari su imali zadatak da na osnovu rezultata istraživanja stavova potrošača o prodavnicama prehrambenih proizvoda u Beogradu analiziraju poziciju konkurenata, fokusirajući se na pojedine elemente marketing miksa. ovogodišnji timovi obradili su sledeće teme: asortiman cena, ambijent, profil kupaca, promocija, trgovinska marka, lokacija objekta, procesiranje kupaca i prodajnih usluga i programi lojanosti.

Agencija za istraživanje tržišta M2SResearch pružila je veliku pomoć studentima u realizaciji istraživanja, angažovanjem svojih stručnjaka i davanjem pristupa CATI platoformi, tako da su učesnici ovog projekta radili prema važećim standardima za ovu vrstu posla.

Žiri sa profesorima 

Marija Obradović, Lena Milanović i Ana Dragutinović činile su tim koji je osvojio prvo mesto. Tema njihovog rada bila je „Promocija kao instrument marketinga”. Prezentacija na temu „Lokacija i kanali prodaje kao instrument marketinga” osvojila je drugo mesto, a tim su činile Natalija Rosić, Sofija Spariosu, Nađa Nikolić i Jelena Milojević. Trećeplasirani su bili Veljko Marić, Ivan Janis Emanuil, Milica Đerić i Uroš Avramović sa radom na temu „Razvoj odnosa sa kupcima i programi lojalnosti”.

Prezentacije, statističke analize, zaključke, kao i predloge i rešenja takmičara ocenjivao je žiri koji su činili predstavnici kompanija: Atlantic Brands, BG Reklam, Gomex, Nelt, Mercator-S, Super Vero, NCR, Shoppster, SportVision, PlanetSoft, Henkel i InStore magazin.  

Na samom početku, prisutnima se obratio prodekan za finansije i međunarodnu saradnju prof. dr Saša Ranđelović, koji je gostima poželeo dobrodošlicu, ističući neophodnost saradnje akadameske zajednice sa privredom. Profesor Zoran Bogetić poželeo je sreću studentima i iskazao zahvalnost svim članovima žirija, a posebno agenciji za istraživanje tržišta M2SRESEARCH.

Prof. dr Saša Ranđelović i prof. Goran Petković

Na samom kraju, profesor Goran Petković istakao da je ponosan na tradiciju ovog takmičenja i što su svi timovi pokazali stečeno znanje o trgovini, analitičke sposobnosti i prezentacione veštine kao i to da vladaju upotrebom softvera i tehničkih alata za analizu podataka.

Izvor: InStore
Foto: Ekonomski fakultet