Pobednički tim sa ostalim učesnicima takmičenja
Na takmičenju je učestvovalo devet timova. Takmičari su imali zadatak da na osnovu rezultata istraživanja stavova potrošača o prodavnicama prehrambenih proizvoda u Beogradu analiziraju poziciju konkurenata, fokusirajući se na pojedine elemente marketing miksa. ovogodišnji timovi obradili su sledeće teme: asortiman cena, ambijent, profil kupaca, promocija, trgovinska marka, lokacija objekta, procesiranje kupaca i prodajnih usluga i programi lojanosti.
Agencija za istraživanje tržišta M2SResearch pružila je veliku pomoć studentima u realizaciji istraživanja, angažovanjem svojih stručnjaka i davanjem pristupa CATI platoformi, tako da su učesnici ovog projekta radili prema važećim standardima za ovu vrstu posla.
Žiri sa profesorima
Marija Obradović, Lena Milanović i Ana Dragutinović činile su tim koji je osvojio prvo mesto. Tema njihovog rada bila je „Promocija kao instrument marketinga”. Prezentacija na temu „Lokacija i kanali prodaje kao instrument marketinga” osvojila je drugo mesto, a tim su činile Natalija Rosić, Sofija Spariosu, Nađa Nikolić i Jelena Milojević. Trećeplasirani su bili Veljko Marić, Ivan Janis Emanuil, Milica Đerić i Uroš Avramović sa radom na temu „Razvoj odnosa sa kupcima i programi lojalnosti”.
Prezentacije, statističke analize, zaključke, kao i predloge i rešenja takmičara ocenjivao je žiri koji su činili predstavnici kompanija: Atlantic Brands, BG Reklam, Gomex, Nelt, Mercator-S, Super Vero, NCR, Shoppster, SportVision, PlanetSoft, Henkel i InStore magazin.
Na samom početku, prisutnima se obratio prodekan za finansije i međunarodnu saradnju prof. dr Saša Ranđelović, koji je gostima poželeo dobrodošlicu, ističući neophodnost saradnje akadameske zajednice sa privredom. Profesor Zoran Bogetić poželeo je sreću studentima i iskazao zahvalnost svim članovima žirija, a posebno agenciji za istraživanje tržišta M2SRESEARCH.
Prof. dr Saša Ranđelović i prof. Goran Petković
Na samom kraju, profesor Goran Petković istakao da je ponosan na tradiciju ovog takmičenja i što su svi timovi pokazali stečeno znanje o trgovini, analitičke sposobnosti i prezentacione veštine kao i to da vladaju upotrebom softvera i tehničkih alata za analizu podataka.
Izvor: InStore
Foto: Ekonomski fakultet