Kako objašnjavaju iz kompanije, najveći deo transportne rute je pokriven železnicom, dok se drumskim putem odvija samo deo transporta od proizvodnog pogona do terminala i od terminala do distributivnog centra.
Očekuje se da će ovim potezom kompanija uštedeti oko 400 tona CO2 do kraja 2025. godine.
Intermodalni transport trenutno doživljava renesansu u logističkoj industriji jer nudi brojne prednosti. Pre svega, kombinovani transport doprinosi dekarbonizaciji logistike. Ukoliko se do 2026. godine konvertuju svi naši dobavljači za distributivne centre u Austriji i Mađarskoj, i druge distributivne centre u podgrupi, godišnje ćemo uštedeti i do 700 tona CO2, rekao je Stefan Heiglauer, generalni direktor dm-a.
Strategija uglavnom uključuje transport na velike udaljenosti od dobavljača koji se nalaze u Belgiji, Nemačkoj, Francuskoj i Švedskoj.
U pitanju je 14 dobavljača za distributivni centar u Ennsu, Austriji, kao i 13 dobavljača za distributivni centar u Páty, Mađarskoj.
Izvor: Rail Market
Foto: dm/Wolfgang Lienbacher