Kao jedan od najvećih trgovaca hranom, svesni smo naše odgovornosti i našeg uticaja. Preuzimamo odgovornost sa ciljem da poslujemo unutar planetarnih granica. Za Lidl, održivo upravljanje nije samo pitanje stava, već i osnova za buduću održivost našeg poslovnog modela. Uz podršku i stručnost WWF-a, našu posvećenost održivosti ćemo podići na viši nivo. Samo zajedničkim radom možemo prevazići velike globalne izazove kao što su klimatske promene i gubitak biodiverziteta. Zato se mi u Lidlu oslanjamo na ovo jako partnerstvo, kako bismo zajedno našim kupcima svakoga dana pružili održivije mogućnosti, rekao je Dragan Čigoja, generalni direktor, Lidl Srbija.
Način na koji konzumiramo hranu i energiju jedan je od vodećih uzroka izumiranja vrsta i klimatskih promena. Kako bismo zaustavili i preokrenuli trenutno najveću krizu sa kojom se čovečanstvo susreće, neophodni su hrabri koraci ka promeni energetskog i prehrambenog sistema, u čemu sektor maloprodaje hrane ima ključnu ulogu. Kao najveći maloprodajni prehrambeni lanac u Evropi, Lidl ima ogromnu međunarodnu polugu da gura neophodne promene u industriji hrane. WWF je ponosan što će se pridružiti Lidlu na tom putu, na kojem ćemo kompaniji ujedno biti i podrška i izazivač, dodala je Kirsten Schuijt, generalna direktorka WWF International.
Partnerstvo će biti pokrenuto u 31 zemlji, fokusirajući se na očuvanje i promociju biodiverziteta, odgovorno korišćenje vodnih resursa, zaštitu klime baziranu na naučno zasnovanim ciljevima, uspostavljanje i širenje transparentnih lanaca snabdevanja bez deforestacije, odgovornu nabavku kritičnih sirovina poput palminog ulja, soje, kakaoa, čaja, kafe, drveta i proizvoda od papira, odgovornu nabavku ribe i morskih plodova i posvećenost zaštiti kritičnih ribarskih područja i ribljih fondova, zalaganje za osvešćeniju i održiviju ishranu i održiviju kupovinu i smanjenje bacanja hrane.
Osim Lidlovog zalaganja duž svog lanca vrednosti, kompanija će podržati različite projekte WWF-a sa ciljem zaštite prirode u regionima koji čine lanac snabdevanja.
Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija