Summi1
Summit2

Rusija: SberMarket menja ime u Kuper

AKTUELNO

Svet

04.07.2024

Ruski trgovac će predstaviti novi korporativni identitet i ime kako bi poboljšao svoju poziciju na tržištu.

Novi vizuelni identitet uključuje mala slova u logotipu, svetle boje poput zelene, kao i ikonicu u obliku slova K koja podseća na kurira.

Kako objašnjavaju iz kompanije, cilj novog korporativnog identiteta jeste da kompaniju učini "humanijom" i približi potrošačima.

Generalna direktorka Anastasia Kudryavtseva naglasila je da je rebrendiranje "logična posledica svih promena koje su uvedene u poslednjih godinu i po dana", dodajući da je cilj da se kompanija izdvoji od konkurencije.

Nastavljamo da širimo asortiman i postajemo još raznovrsniji, ubrzavamo isporuku, jačamo svoju poziciju i održavamo visok nivo kvaliteta usluge za kupce, rekla je Kudryavtseva.

Rebrendiranje će se odvijati u nekoliko faza i trajaće oko šest meseci, dok će u narednim mesecima takođe biti ažurirane i uniforme više od 64 hiljade kurira i radnika, kao i hipermarketi i poslovna vozila. 

Izvor: rbc.ru
Foto: Kuper