Akcija "Pomežik soncu" usmerena je na prikupljanje sredstava sa ciljem pružanja prilike deci sa posebnim potrebama i njihovim porodicama da odu letovanje.
Potrošači su tokom juna imali priliku da podrže akciju deljenjem Lidl proizvoda bez kog ne bi mogli da zamisle letovanje na društvenim mrežama. Za svako učešće u aktivaciji, kompanija je izdvajala određenu sumu, a ukupan iznos ovogodišnje donacije je 18.000 evra.
Ova donacija ne predstavlja samo finansijsku podršku, već i izraz brige ljubavi prema deci kojoj su potrebne posebna pažnja i briga. Iskreno se zahvaljujemo Lidlu na dugogodišnjoj podršci, rekla je Breda Krašna, generalna sekretarka Društva prijatelja mladih Slovenije.
Ponosni smo što možemo da doprinesemo boljem odmoru dece koja zbog socijalnih ili zdravstvenih problema inače ne bi mogla da uživaju u bezbrižnom odmoru. Verujemo da samo zajedničkim snagama možemo postići više u oblasti društvene odgovornosti. Naša saradnja sa ZPMS-om je dokaz da na ovaj način stvaramo bolji svet za ugrožene ciljne grupe, rekao je Peter Kebrič, direktor nabavke u Lidlu Slovenija.
Potrošači će ove godine takođe moći da dodatno pomognu Društvo kupovinom svesaka na čijoj se naslovnoj strani nalazi Lidlova maskota uravnotežene ishrane i vežbanja, Zdravko. Kompanija će od svake kupovine izdvojiti 50 centi za štićenike Društva.
Izvor: InStore.si
Foto: Lidl