Summit2

SAD: Kolaboracija Coca-Cole i brenda Oreo koja slavi prijatelje

NOVITETI ZA POLICE

Marketing

15.08.2024

Coca-Cola i Oreo udružili su snage i predstaviće svoju kolaboraciju kroz dva nova proizvoda u ograničenoj seriji: Coca-Cola Oreo Zero Sugar i Oreo Coca‑Cola. Ova saradnja inspirisana je najboljim prijateljstvima i ima za cilj upravo da izazove slavlje među najboljim prijateljima, navele su obe kompanije na svojim globalnim zvaničnim sajtovima.

Oba proizvoda biće dostupna samo ograničeno vreme, a u ponudi će se naći početkom septembra, na 35 tržišta širom sveta, uključujući Sjedinjene Države, Kanadu, Kinu, Meksiko i Brazil. Zaleđena varijanta Coca‑Cola OREO Zero Sugar, takođe, biće dostupna na nekim McDonald’s i 7-Eleven lokacijama, na odabranim tržištima.

Noviteti imaju sličan dizajn i elegantan crno-beli dizajn pakovanja, ukrašen prepoznatljivim elementima oba brenda. Oreo Coca-Cola sendvič kolačić ima isti prepoznatljiv izgled, koji sadrži dve čokoladne torte uparene sa ukusom Coca-Cole i povezane glatkim belim kremom prošaranim crvenim jestivim šljokicama. Coca‑Cola Oreo Zero Sugar ima osvežavajući ukus Coca‑Cole uz aromu inspirisanu Oreo kolačićima.

Preduzeli smo pažljive korake da bismo bili sigurni da ćemo potrošačima isporučiti Oreo iskustvo u Coca‑ Coli, i obrnuto, rekla je Oana Vlad, globalna potpredsednica za strategiju brenda u kompaniji Coca‑Cola. Oba proizvoda su prošla kroz nekoliko iteracija i radujemo se što ćemo pratiti komentare korisnika o ukusu svakog od njih. Na kraju dana, naša zajednička posvećenost kvalitetu proizvoda i tehničkoj izvrsnosti, i naša spremnost da se zabavimo i radimo zajedno kao jedan tim - omogućili su ovo, dodala je ona. 

Eugenia Zalis, globalni šef marketinga i brenda za Oreo u kompaniji Mondelēz International, dodaje: Mi u Oreo-u nastojimo da identifikujemo nove načine da obradujemo potrošače i, ovom saradnjom, zaista smo podigli taj nivo. Veza najboljeg prijatelja iskovana između Oreo i Coca‑Cole je razigran način da ujedinimo naše fanove i proslavimo moć povezanosti i zajedništva. Jedva čekamo da vidimo reakciju na kampanju i nadamo se da su fanovi uzbuđeni što će iskusiti ove nove varijante dva klasika.

Osim lansiranja proizvoda, kampanja će biti dopunjena i digitalnim i “živim” iskustvima dizajniranim kako bi prijatelji mogli da uživaju zajedno. Između ostalog, prijatelji će tako moći da aktiviraju „Režim najboljeg prijatelja“, da spoje svoje muzičke ukuse i kreiraju prilagođene Spotify muzičke liste, da kreiraju privremene tetovaže… Osim toga, brendovi su otišli toliko da su saradnju napravili i sa modnim trgovcem Forever 21 kroz kolekciju “Bestie Mode”, koja će sadržati topove, čarape, torbu, kozmetičku torbu, sveske…

Izvor: InStore
Foto: Coca-Cola/Mondelēz International