Summit2

Lidl servirao "hranu za bolje sutra"

DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE

Na licu mesta

23.08.2024

Kompanija Lidl Srbija je na događaju posvećenom osvešćenoj ishrani prikazala kako možemo da unapredimo prehrambene navike za bolje sutra svih nas i planete na kojoj živimo.

Na događaju koji je okupio veliki broj predstavnika medija i influensera, a koji je kompanija Lidl Srbija organizovala sa agencijom BURO, prisutni su imali priliku da se upoznaju sa Lidlovim inicijativama usmerenim ka promovisanju osvešćene ishrane, koja podrazumeva posvećenost tome da uz transparentnu komunikaciju pruži što širi asortiman ponude zdravijih i održivijih proizvoda. 

Kao jedan od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca i deo mnogih porodičnih trpeza, svesni smo odgovornosti i uticaja koje imamo - baš zato želimo da ukažemo na značaj osvešćene ishrane. Asortimanom zdravijih i održivijih namirnica, zajedno sa odgovornim odlukama naših potrošača, možemo da utičemo pozitivno na opšte zdravlje, kao i na očuvanje naše planete, istakla je Aleksandra Mirić, predstavnica CSR odeljenja Lidl Srbija.

Sertifikovana nutricionistkinja Snežana Paučinac je za goste događaja pripremila recepte i održala predavanje o tome šta osvešćena ishrana predstavlja u praksi. Paučinac je demonstrirala da zdrava ishrana može biti pristupačna svima i laka za pripremu, a uz to je predstavila i plan ishrane za sedam dana, specijalno kreiran za ovu priliku.

Učesnici događaja su imali priliku da iz prve ruke saznaju kako osvešćena ishrana može doprineti boljem zdravlju i održivosti, kao i da probaju odabrane proizvode iz Lidlovog asortimana koji se ističu smanjenim sadržajem soli i šećera, bogatim udelom biljnih proteina, kao i proizvode iz održivog uzgoja.

Lidl o osvešćenoj ishrani – Hrana za bolje sutra 

Lidl prepoznaje svoj uticaj na način ishrane ljudi i odgovorno se ponaša po pitanju zdravlja potrošača i planete. Zato se u okviru svoje strategije Lidl obavezao da će posvećeno raditi na tome da uz transparentnu komunikaciju pruži što širi asortiman ponude zdravijih i održivijih proizvoda. 

Naučnici iz EAT – Lancet Commision tima redakcije „The Lancet“, koja se već 200 godina bavi aktuelnim temama iz oblasti medicine, nedavno su došli do saznanja da je „planetarna dijeta“ jedini mogući način da naša zemlja uspe da nahrani oko 10 milijardi ljudi do 2050. godine, a da ne bude ugrožena. Naime, zbog načina na koji se hranimo, čak 55% biokapaciteta naše zemlje se troši za potrebe ishrane. Pomenuta „planetarna dijeta“ predstavlja preporučenu ishranu koja ne šteti planeti i preporučuje izbor namirnica na biljnoj bazi, kao i onih koje ostavljaju za sobom što manji karbonski otisak. 

U skladu sa ovim saznanjima, kompanija Lidl Srbija donela je odluku da usmeri svoje poslovanje na podržavanje i promovisanje principa osvešćene ishrane koja će obezbediti pozitivan uticaj na opšte zdravlje ljudi i naše planete. Preporučuje se ishrana bogata, odnosno u većoj meri zasnovana na voću, povrću, orašastim plodovima, integralnim žitaricama, proizvodima sa manjim udelom soli i šećera, kao i manje proteina životinjskog porekla. Na ovaj način će Lidl svojim potrošačima olakšati donošenje odgovornih odluka prilikom kupovine i time pozitivno uticati zdravlje ljudi, kao i zaštitu planete.

Izvor: InStore
Foto: Đorđe Čolović