Čak 40,3% prihoda ostvareno je od prodaje svežih proizvoda, konkretno voća i povrća, hleba i svežeg mesa, navodi se u saopštenju kompanije.
Svakog dana se fokusiramo na to da ponuda u Dino prodavnicama zadovolji potrebe potrošača na prikladan i sveobuhvatan način. Istovremeno, veliku pažnju posvećujemo ponudi proizvoda po atraktivnim cenama. Rezultat ovih napora je snažan rast prodaje i veći broj poseta kupaca. To nas motiviše da nastavimo sa brzim razvojem mreže, rekao je Michał Krauze, direktor finansija i član Upravnog odbora kompanije Dino Polska.
Kompanija je u ovom periodu otvorila 98 novih prodavnica, čime je ukupan broj prodavnica u Poljskoj zaključno sa junom 2024. godine iznosio 2.504 prodavnice.
Kapitalni izdaci grupe, koji mahom uključuju ulaganja u razvoj mreže i logistiku, iznosili su u prvom polugodištu 696 miliona poljskih zlota.
Podsetimo, trgovac je u 2023. ostvario prihod od 25,7 milijardi poljskih zlota (5,97 milijardi evra), što je rast od 29,6% u poređenju sa godinu dana ranije. Rast prodaje kompanije je u ovom periodu iznosio 17,2%.
Izvor: InStore
Foto: Dino