Cilj reklame, koju prati poznata numera "I Want to Break Free" Queen-a, jeste da ukaže na to kako je, u vremenu kada moramo svemu da posvetimo pažnju, teško odmoriti se kako treba.
Kampanja i reklama se upravo iz ovog razloga zovu "Break Better", kako bi podstakli potrošače da prave kvalitetnije pauze, oslanjajući se na poznati slogan čokoladice "Have a Break, Have a KitKat", navodi se u saopštenju kompanije.
Veoma smo uzbuđeni da vidimo šta ljudi misle o našoj novoj kampanji. Ono što smo otkrili jeste da čak i kada napravimo pauzu, i dalje nam je teško da se odvojimo od smetnji poput obaveza ili grupnog ćaskanja. Želimo da podstaknemo ljude da prave bolje, neprekidne pauze. Decenijama se zalažemo za to da se ljudi odmore i zgrabe KitKat. Ova kampanja se nadovezuje na to tako što se zalaže za bolje, neprekidne pauze, rekla je Stephanie Scales, direktorka marketinga KitKat-a za Ujedinjeno Kraljevstvo i Irsku.
Kampanja će uključivati digitalno i OOH oglašavanje u Ujedinjenom Kraljevstvu i Irskoj.
Izvor: InStore
Foto: Nestlé