Summi1
Summit2

Velika Britanija: Nestlé podstiče potrošače da odmore u novoj kampanji za KitKat

KAMPANJA

Marketing

03.09.2024

Kompanija je lansirala novu globalnu kampanju za svoj brend KitKat pod nazivom "Break Better".

Cilj reklame, koju prati poznata numera "I Want to Break Free" Queen-a, jeste da ukaže na to kako je, u vremenu kada moramo svemu da posvetimo pažnju, teško odmoriti se kako treba.

Kampanja i reklama se upravo iz ovog razloga zovu "Break Better", kako bi podstakli potrošače da prave kvalitetnije pauze, oslanjajući se na poznati slogan čokoladice "Have a Break, Have a KitKat", navodi se u saopštenju kompanije.

Veoma smo uzbuđeni da vidimo šta ljudi misle o našoj novoj kampanji. Ono što smo otkrili jeste da čak i kada napravimo pauzu, i dalje nam je teško da se odvojimo od smetnji poput obaveza ili grupnog ćaskanja. Želimo da podstaknemo ljude da prave bolje, neprekidne pauze. Decenijama se zalažemo za to da se ljudi odmore i zgrabe KitKat. Ova kampanja se nadovezuje na to tako što se zalaže za bolje, neprekidne pauze, rekla je Stephanie Scales, direktorka marketinga KitKat-a za Ujedinjeno Kraljevstvo i Irsku.

Kampanja će uključivati digitalno i OOH oglašavanje u Ujedinjenom Kraljevstvu i Irskoj.

Izvor: InStore
Foto: Nestlé