Summit2

Transformisanje zajednica: Primeni principa „radi-živi-zabavi se“ u WTC kompleksima

POSLOVANJE

Trendovi

23.09.2024

Asocijacija Svetskih trgovinskih centara (WTCA), simbol trgovine, zajednice i povezivanja, predstavlja snažnu globalnu mrežu strateških partnerstava koja podstiče ekonomski rast i razvoj zajednica. Posvećeni transformativnom principu „radi/živi/zabavi se“, nekoliko članica Svetskih trgovinskih centara (WTC), uključujući WTC Balerup, WTC Mazatlan i WTC Saltiljo, predvode stvaranje okruženja koja usklađuju profesionalni i privatni život u svojim lokalnim zajednicama.

WTC Balerup

Glavna misija WTC Balerup je da podstiče dobru poslovnu klimu u širem području Kopenhagena. Tim WTC Balerup sa ponosom nudi najsavremenije pogodnosti koje ispunjavaju potrebe modernih kompanija. Njegov kongresni centar služi kao izuzetno aktivno mesto za umrežavanje na kom spontani susreti uz šoljicu kafe mogu da dovedu do konkretne saradnje. Posvećenost zajednici se odnosi i na mogućnosti povezivanja, kao što su jutarnji sastanci sa internim i eksternim stručnjacima u cilju jačanja veza među različitim kompanijama smeštenim u ovom kompleksu. Prošireni kapaciteti WTC Balerup su otvoreni 12. septembra i označavaju veliki iskorak ka podsticanju poslovnih prilika u okviru lokalne zajednice. Uz novu poslovnu višespratnicu, kompleks WTC Balerup će biti dvostruko veći, sa ukupnom površinom od skoro 40.000 kvadratnih metara. Uvođenje novog specijalizovanog zdravstvenog centra promoviše ličnu dobrobit, uz mogućnosti vežbanja i relaksacije koje unapređuju ukupan kvalitet života profesionalaca. Mi u WTC Balerup verujemo u stvaranje jedinstvenog ambijenta u kome kompanije i njihovi zaposleni ne samo rade, već i vode ispunjen život. Zajedno transformišemo zajednice putem revolucije u primeni prinicipa radi/živi/zabavi se, izjavila je Henrijeta Bjerg Person, generalna direktorka WTC-a Balerup. 

WTC Mazatlan, smešten na obali Tihog okeana u Meksiku, obuhvata najsavremeniji kancelarijski prostor, stambene jedinice, otmene radnje, ekskluzivne restorane, objekte za zabavu, hotel svetske klase i bolnicu koji čine povezanu zajednicu. WTC Mazatlan nije samo kompleks zgrada, već i kompleks koji pruža usluge korisnicima i posetiocima – jedna sveobuhvatna zajednica osmišljena da napravi sklad između ličnog i profesionalnog života i poboljša ukupan kvalitet života svojih korisnika i šire zajednice. Ovaj model „grada u malom“ koji se može obići za 15 minuta, svodi vreme odlaska na posao na minimum i podstiče dinamičnu komunikaciju, a jedan je od projekata pod vođstvom ARHE Groupe i njenog generalnog direktora Arelana Hernandeza. 

WTC Mazatlan

WTC Mazatlan je revolucionarno urbano iskustvo u srcu grada gde korisnici mogu da rade, žive i zabavljaju se bez napuštanja kompleksa. Ovaj model je spreman da privuče investicije i promoviše održiv urban razvoj koji odgovara kako stanovnicima tako i kompanijama, naveli su iz centra.  

Edgar Brejem-Herera, izvršni direktor WTC Saltiljo u Meksiku ističe posvećenost novom definisanju urbanog života prevazilaženjem tradicionalnih granica u cilju građenja integrisanog ekosistema za rad, život, učenje i zabavu korisnika. WTC Saltiljo nudi raznovrsne pogodnosti koje promovišu inovacije, produktivnost i uravnotežen način života. Glavni  objekti su moderni poslovni centar, zajednički radni prostor opremljen prostorijama za video sastanke, kafić sa ponudom zdravih proizvoda, prostorije za igranje igara i bar sa sniženim cenama, a sve u cilju stvaranja produktivne i prijatne atmosfere. Pored toga, postoji i prostor za organizaciju događaja i sportski kompleks, kao i poslovni inkubator, proizvodno-tehnološki centar, centar za inovacije novih tehnologija i centar za obuku u partnerstvu sa lokalnim univerzitetima i industrijom. Važno je napomenuti da će pažljivo odabrani korisnici prostora  nuditi osnovne usluge, od pravnih saveta do marketinga i logistike. „Uz podršku WTCA razvijamo globalni kredibilitet i priznanje za naše razvojne projekte koji nose WTC brend i jačamo poverenje investitora i zadovoljstvo korisnika“, navodi Brejem-Herera, dodajući da su strateška lokacija i povezanosti Saltilja od ključnog značaja za kompanije. 

WTC brend otelotvoruje suštinu principa "radi-živi-zabavi se" i transformiše urbane prostore u prosperitetne ekosisteme u kojima kompanije i zajednice paralelno napreduju. Promovišući saradnju i unapređujući kvalitet života širom sveta, globalna WTCA mreža zalaže za okruženja koja savršeno integrišu rad i slobodno vreme.  

Foto: WTCA