Od svog početka, Wolt je postao ključan igrač, ostvarujući više od 19 milijardi evra u podršci ekonomijama zemalja u kojima posluje. Kroz svoj rad direktno je podržao lokalne zajednice, naročito mala i srednja preduzeća. Wolt sarađuje sa više od 150.000 partnera trgovaca, generišući više od 15 milijardi evra prodaje za lokalne trgovce. Istraživanje je pokazalo kako 75 odsto obroka poručeno putem Wolt-a ne bi bilo naručeno bez opcije dostave, što jasno pokazuje važnost ove platforme za lokalne restorane i markete.
Tokom protekle decenije, Wolt je proširio svoje usluge i izvan dostave hrane, pokrivajući širok spektar proizvoda, uključujući namirnice, lekove, elektroniku, cveće i mnogo više. Takođe, platforma je globalno obradila više od 700 miliona porudžbina, dok je najprodavaniji proizvod hamburger, čak 130 miliona raznih vrsta. Uspesi platforme uključuju zanimljive rekorde poput dostave koja je obuhvatala 4.000 kilometara kroz sedam zemalja, od Gruzije do Nemačke, kao i najskuplju porudžbinu u vrednosti od 8.559 evra, koja je uključivala elektronsku opremu poput iPhone uređaja i laptopova. Početkom ove godine Wolt je globalno zabeležio milion naručenih buketa cveća iz više od 2.000 partnerskih cvećara.
Ovo je neverovatno putovanje. Kroz saradnju s našim partnerima, korisnicima i timovima širom sveta, Wolt je izrastao u istinsku priču o uspehu, ne samo u Finskoj, već i širom Evrope i sveta. Naša misija je uvek bila da dostavljamo radost i jednostavnost i podržavamo lokalnu ekonomiju, a tek smo počeli, istakao je Miki Kuusi, izvršni direktor Wolt-a i direktor kompanije DoorDash International.
Zadovoljstvo korisnika takođe je na visokom nivou, s ocenom kvaliteta usluge koja se često kreće između 4,5 i 5 zvezdica. U isto vreme, Wolt aktivno sluša povratne informacije dostavljača kako bi poboljšao radne uslove, a rezultati pokazuju da više od 85 odsto dostavljača ocenjuje svoje iskustvo pozitivnim. Čak 450.000 partnera dostavljača ostvarilo je približno 3 milijarde evra kroz fleksibilnu zaradu.
Wolt je takođe lansirao rešenja poput Wolt+ pretplate i Wolt Market-a, koje omogućavaju korisnicima pristup širokom spektru proizvoda uz bržu i efikasniju dostavu. Wolt+ program, koji nudi pogodnosti poput besplatne dostave, dosegao je gotovo milion pretplatnika, koji su do danas uštedeli više od 180 miliona evra.
Gledajući unapred, misija Wolta u narednoj deceniji je da unese više radosti, jednostavnosti i ekonomskih prilika u gradovima širom sveta. Kompanija je posvećena daljnjem stvaranju radnih mesta i podršci lokalnim privrednicima, što je posebno važno u izazovnim vremenima. Wolt takođe nastavlja da širi svoje usluge, uključujući sopstveni lanac Wolt Market trgovina, čiji se poslovanje udvostručilo u poslednjoj godini. Platforma takođe nastavlja da ulaže u alate poput Wolt oglasa, Wolt+ članstva koji omogućuju partnerima lakši pristup finansiranju i rastu poslovanja.
Wolt u Srbiji
Wolt u Srbiji posluje već pet godina, omogućujući dostavu hrane i drugih proizvoda u 32 grada. I u Srbiji je, u proteklim godinama, Wolt značajno doprineo razvoju lokalne ekonomije, osiguravajući nova radna mesta i podržavajući lokalne trgovce, proizvođače i restorane.
Ponosni smo na sve što smo postigli i na uticaj koji imamo na lokalne zajednice, kako globalno, tako i u Srbiji. Do danas je u Srbiji ostvareno preko 24 miliona porudžbina iz restorana, a najviša pojedinačna dostava iznosila je čak 2024 evra. Takođe, Wolt Market je zabeležio više od milion porudžbina, što potvrđuje našu važnu ulogu u svakodnevnom životu korisnika. I nakon pet godina prisustva u Srbiji, naša misija ostaje nepromenjena – povezati korisnike s najboljim lokalnim ponudama, uz snažnu podršku ekonomiji zemalja u kojima poslujemo. Zajedno sa svojim Wolt timom u Srbiji, s nestrpljenjem iščekujem budućnost i nove prilike koje su pred nama, izjavio je Đorđe Davidović, generalni menadžer Wolt-a za Srbiju.
Izvor: InStore
Foto: Wolt