Tokom oktobra ove godine, Galenika je peti put zaredom realizovala društveno odgovornu kampanju posvećenu podizanju svesti o važnosti prevencije i rane dijagnostike u borbi protiv raka dojke, istovremeno izdvajajući sredstva od prodaje svojih Pantenol proizvoda za potrebe donacije zdravstvenoj ustanovi.
Projekat „Pantenol Roze oktobar“ je važan jer informiše, podstiče zajedništvo i udruživanje u borbi protiv ove bolesti. Tokom prethodnih godina, Galenika je podržala rad ključnih zdravstvenih institucija i udruženja pacijenata u borbi protiv raka dojke uključujući Institut za onkologiju i radiologiju Srbije (IORS), Institut za onkologiju Vojvodine (IOV), kao i Ženski centar Milica. Poruka, koju Galenika kontinuirano šalje, glasi: Podeli - Podseti – Proveri: Podeli informaciju, podseti okolinu i proveri – idi na preventivni pregled.
Ponosni smo što smo i ovog oktobra posvetili posebnu pažnju borbi protiv raka dojke. Galenika već petu godinu zaredom, kroz nacionalnu kampanju, stavlja fokus na važnost ove teme. Rana dijagnostika i prevencija ne samo da pomažu u spašavanju života, već poboljšavaju i kvalitet života pacijentkinja. Zahvalni smo svima koji su se odazvali Galenikinom pozivu i podržali akciju, jer zajedno doprinosimo podizanju svesti o važnosti prevencije i redovnih pregleda, ali i pomažemo unapređenju uslova lečenja, izjavio je Nenad Burazor, direktor za prodaju i marketing u kompaniji Galenika.
Izvor: InStore
Foto: Galenika