I pitanju su dva džempera - "domaći", tradicionalne zelene boje, i "gostujući", plave boje koja treba da asocira na Carlsberg 0.0 bezalkoholno pivo.
Potrošači će džempere moći da osvoje putem nagradnih igara i aktivacija koje će kompanija lansirati na svojim društvenim mrežama, kao i u okviru darivanja koje će organizovati Asda Online.
U okviru kampanje, pivar će takođe na svojim društvenim mrežama raditi na širenju svesti o odgovornoj konzumaciji alkohola u saradnji sa kompanijom Drinkaware.
Prošle godine smo imali neverovatan odziv nakon lansiranja našeg božićnog džemprea, a ove godine smo želeli da našim obožavaocima damo rani božićni poklon lansiranjem prave stvari. Carlsberg je veoma povezan sa fudbalom, i želeli smo da ovu povezanost proslavimo ovim fantastičnim božićnim džemperima, a da pritom zadržimo smisao za humor po kojem je brend poznat. Sa dve verzije džempera, staramo se da svi mogu da budu uključeni i da odgovorno uživaju u prazničnoj sezoni, rekao je Sam Johnson, direktor marketinga u Carlsberg-u.
Izvor: InStore
Foto: Carlsberg