Summit2

L’Oréal podiže svest o mentalnom zdravlju muškaraca

DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE

Podrška

02.12.2024

Men Expert, brend kompanije L’Oréal Paris, lansirao je tokom novembra, poznatog i kao Movember, kampanju koja je imala za cilj skretanje pažnje na pokretanje dijaloga i podizanje svesti o mentalnom zdravlju muškaraca.

Brend je kampanju organizovao zajedno sa svojim brend ambasadorima, Strahinjom Ćalovićem, Stefanom Papićem i Davidom Jovanom Milatovićem, koji su, svaki na svoj način i pod sloganom "Pokreni razgovor", na svojim kanalima na društvenim mrežama ukazali na važnost pokretanja razgovora o mentalnom zdravlju muškaraca.

Ćalović je tako, u kratkom videu pokazao kako se često pogrešno percipira da nije "muški" da se muškarac psihički oseća loše, dok je Papić "kidnapovao" svog prijatelja kako bi ga naterao da govori o tome kako se oseća.

Milatović je izašao u Knez Mihailovu ulicu, gde je prolaznicima nudio zagrljaj i priliku za razgovor. Tokom samo dva sata na ulici, 95% prilazaka i razgovora o ovoj važnoj temi započele su žene, dok su muškarci ostajali zatvoreni i suzdržani. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by David-Jovan Milatović (@david___jovan)

U pitanju je kampanja koju brend Men Expert na globalnom nivou sprovodi svake godine i u čijem fokusu su teme vezane za zdravlje muškaraca. Osim u Srbiji, kampanja je lansirana i u Hrvatskoj i u Bugarskoj sa lokalnim influenserima. 

Inicijativa Movember održava se svakog novembra i prvenstveno ima za cilj skretanje pažnje na opasnost od raka prostate kod muškaraca. Širom sveta više od 5,6 miliona muškaraca živi sa rakom prostate, dok u Srbiji svake godine rak prostate dobije oko tri hiljade muškaraca.

Izvor: InStore
Foto: Instagram/@strahinja.calovic, @brat_pelin, @david__jovan