Folker Kun zameniće Vinsa Grubera, koji je najavio svoje penzionisanje iz kompanije, takođe od 1. aprila 2025. godine. Kun će se pridružiti kompaniji 6. januara 2025. godine i sarađivaće sa Gruberom kako bi se omogućila nesmetana tranzicija.
Kun se pridružuje kompaniji Mondelēz International iz Reckitt-ovog sektora proizvoda za higijenu, najveće globalne jedinice te kompanije, gde je ostvario vrhunsko top i bottom-line ubrzanje performansi kroz inovacije, fokus na potrošače i razvoj kategorija. Pre toga, obavljao je funkciju glavnog direktora za transformaciju u Reckitt-u.
Pre angažmana u Reckitt-u, Kun je proveo 26 godina u kompaniji Procter&Gamble, gde je vodio nekoliko ključnih inicijativa za ubrzanje rasta, promene i poslovne transformacije širom Evrope, Severne Amerike, Bliskog Istoka i Afrike. Među njegovim postignućima ubraja se i uspešno izdvajanje i prodaja kompanije Duracell iz Procter&Gamble-a u kompaniju Berkshire Hathaway. Kunovo iskustvo obuhvata rad u različitim kategorijama potrošačkih proizvoda, uključujući 10 godina vođenja Pringles Snacks divizije u Evropi, kao i stručnost u oblastima kao što su finansije, brend marketing, poslovni razvoj i upravljanje.
Drago nam je što možemo da poželimo dobrodošlicu Folkeru Kunu u našu Mondelēz International porodicu, izjavio je Dirk Van de Put. Njegovo veliko internacionalno iskustvo u industriji robe široke potrošnje, zajedno sa dokazanim rezultatima i liderskim uticajem, dobro ga pozicioniraju za ubrzanje rasta u našem evropskom regionu, istovremeno jačajući lojalnost potrošača prema našim prepoznatljivim brendovima.
Kun obavlja funkciju predsednika i člana Upravnog odbora kompanije FROSTA AG, vodeće evropske kompanije za smrznutu hranu. Tečno govori nemački, engleski i francuski jezik. Magistrirao je ekonomiju i finansije na Friburg univerzitetu (University of Fribourg) i poseduje dvojno državljanstvo Nemačke i Švajcarske.
U ime tima kompanije Mondelēz International, a posebno naših evropskih kolega, želim da se zahvalim Vinsu na njegovom snažnom liderstvu i posvećenosti unapređenju komercijalne i operativne izvrsnosti, lojalnosti potrošača i razvoju zaposlenih. Pod Vinsovim vođstvom unapredili smo ključne brendove, uključujući Cadbury, Milka i Oreo širom Evrope, dok smo se istovremeno širili u uzbudljive kategorije poput snack barova, kolača i peciva – postavljajući temelje za dalji rast i uspeh kompanije. Želimo mu sve najbolje u penziji, poručio je Van de Put.
Izvor: InStore
Logo: Mondelēz International