Novi pulski centar nalazi se na znatno većem zemljištu što je omogućilo proširenje kapaciteta i modernizacij, navodi se u saopštenju kompanije.
Kako navode iz kompanije, prodajni deo centra veći je za 60% u odnosu na donedavni, što omogućava još širi asortiman proizvoda, povećanje dostavnih kapaciteta i prostor za unapređenje skladišnih i logističkih operacija.
Ovo je mnogo više od otvaranja novog centra - ovo je početak novog poglavlja, mesto gde se susreću kvalitet, inovacije i partnerstvo. Metro centar u Puli osmišljen je s ciljem da postane više od trgovine – mi smo tu kao partneri da našim kupcima pružimo podršku koja im je potrebna i koju zaslužuju. Zahvaljujem svima koji su doprineli ovom projektu, svima koji su verovali u nas i svim prisutnima. Zajedno otvaramo novo poglavlje, a naše obećanje ostaje isto: biti pouzdani partner, pružati inspiraciju i podršku na putu naših kupaca prema uspehu, rekla je Mirela Mirković, direktorka centra u Puli obraćajući se prisutnima na otvaranju.
Otvaranje novog veleprodajnog Metro centra velika je stvar za naš grad i stoga sam ponosan što danas mogu da budem ovde sa vama kako bih vam čestitao na otvaranju i poželeo uspeh u budućem poslovanju. Našem gradu su potrebni ovakvi centri, a posebno oni koji, poput ovog, pružaju vrhunske proizvode, usluge i podršku prema sve značajnijem segmentu turističke privrede. U Puli su stvoreni uslovi kako bi se pozicionirali i u kvalitetnijoj ponudi, u objektima višeg nivoa kategorizacije, a ovaj centar će sigurno tome dati veliki doprinos, izjavio je Bruno Cergnul, zamenik gradonačelnika Grada Pule.
Podsetimo, Metro je započeo poslovanje u Hrvatskoj krajem 2001. godine otvaranjem prvog veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje sa ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku.
Izvor: InStore
Foto: Metro Hrvatska