Kupovinom preporučenih proizvoda i njihovim odlaganjem na predviđeno mesto iza kasa Lidl prodavnica, potrošači su, u periodu od 12. novembra do 6. decembra, donirali više od 30 tona proizvoda u vrednosti od 4,5 miliona dinara. Dodatno, Lidl je u okviru novogodišnje kampanje u asortiman uvrstio i limitiranu seriju plišane igračke rakuna Raše, i za svakog kupljenog rakuna obezbedio po 100 dinara Programu narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije.
Proizvodi koje su potrošači najviše donirali, kao što su brašno, ulje, pirinač, šećer i testenina, umnogome će praznike učiniti bezbrižnijim za naše ugrožene sugrađane.
Odziv naših potrošača tokom solidarnih akcija i njihov doprinos, koji je iz godine u godinu sve veći, nas izuzetno raduje i čini ponosnim - kada se udružimo možemo uvek da računamo na značajne rezultate humanitarnih akcija. Svaki doprinos, bilo da je reč o donaciji ili nekoj drugoj vrsti podrške, pokazuje koliko mala dela mogu imati veliki značaj za našu zajednicu, izjavila je Aleksandra Mirić iz CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.
Zahvaljujemo se kompaniji Lidl Srbija na inicijativi i prilici da još jednom zajednički organizujemo ovu značajnu akciju solidarnosti. Posebnu zahvalnost dugujemo građanima širom Srbije koji su se uključili u akciju kupovinom nekog od preporučenih proizvoda. I ove, kao i prošle godine, rakun Raša je doprineo da se makar trenutno ublaže nedaće i olakša život onih kojima je neophodna pomoć drugih ljudi. Verujemo i nadamo se da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije i time daju doprinos našoj zajednici, izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.
Ove godine, i Lidlova tradicionalna Deluxe večera bila je u duhu akcije „Mala dela – velika magija“. Brojne poznate ličnosti učestvovale su u stvaranju magičnih praznika za korisnike Svratišta za decu Beograd, kroz oslikavanje novogodišnje kugle i deljenje sadržaja sa večere na svojim kanalima na društvenim mrežama. Ova autentična i ručno izrađena kugla, simbolično je donela praznični duh u Svratište i ukrasila ga, a dodatno, Lidl je te večeri za svaki objavljeni story i post gostiju na društvenim mrežama izdvojio po 1.000 dinara za donaciju. Od ukupnog broja objava gostiju sa večere sakupio se iznos od 100.000 dinara. Zatim, Lidl je ovim povodom „poklonio“ još jednu nulu i obezbedio ukupnu donaciju od 1.000.000 dinara za Svratište.
Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija