Istovremeno, Lidl je u 2025. godini prvi put na internacionalnom nivou dobio i priznanje "X-Large Enterprise Seal" za velike kompanije, kao i priznanje "Top Employers Europe" po osmi put.
Ovo priznanje predstavlja potvrdu našeg rada i dokaz je toga da zaposlene zaista stavljamo u središte našeg poslovanja. Ponosni smo na dosadašnji učinak i radujemo se što ćemo nastaviti da oblikujemo radno okruženje u kojem svaki zaposleni može da iskaže svoj pun potencijal, istakla je Ivana Marković, direktorka Direkcije Ljudski resursi u kompaniji Lidl Srbija.
Top Employers Institute sertifikuje kompanije na osnovu analize procesa i praksi u oblasti upravljanja ljudskim resursima, koja obuhvata šest ključnih dimenzija: strategija sa fokusom na ljude, radno okruženje, zapošljavanje, razvoj zaposlenih, raznolikost i inkluzija, kao i zadovoljstvo poslom. Kompanija Lidl se posebno ističe u sferama zapošljavanja, korporativnog upravljanja i razvoja zaposlenih.
Doslednost u svetu koji nije tako dosledan? Usred stalnih promena kroz tehnološki napredak, ekonomske promene i evoluciju društvenih odnosa, inspirativno je videti ljude i organizacije kako odgovaraju na izazove. Ove godine, program sertifikacije "Top Employer" ističe posvećenost naših najboljih poslodavaca, koji nastavljaju da postavljaju standarde i dosledno sprovode vrhunske HR prakse. Ovi poslodavci se trude da promovišu rast i dobrobit zaposlenih, dok istovremeno obogaćuju svet rada. Ponosni smo što za dobitnike nagrade "Top Employer" za 2025. godinu, slavimo lidere i timove kojima su ljudi uvek na prvom mestu, izjavio je David Plink, CEO Top Employers Institute.
Lidl Srbija posluje po precizno definisanim HR procesima i procedurama, kroz koje pokazuje svoju profesionalnost i posvećenost zaposlenima, uz jednak tretman. Povećanje plata, jednokratne isplate, kartice za zaposlene u vrednosti do 50.000 dinara godišnje, bonus sistemi nagrađivanja, dodaci za godišnji odmor, privatno zdravstveno osiguranje i program podrške za zaposlene EAP (Employee Assistance Program) kroz koji zaposleni besplatno dobijaju poverljive usluge savetovanja od strane eksperata iz oblasti prava, finansija i psihologije, samo su neki od benefita koje imaju zaposleni u Lidlu, poručuju iz kompanije.
Kompanija je nedavno takođe najavila novo povećanja osnovne zarade od sedam do 10 odsto za zaposlene u Prodaji i Logistici, nezavisno od zagarantovanog godišnjeg povećanja plate koje zaposleni dobijaju u sklopu strategije kompanije.
Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija