Ponosno najavljujemo našu sjajnu govornicu - Vesna Marđonović, Stars Adriatic, Slovenija.
Šta ćemo čuti?
Tajne uspešnog media mixa: Od izbora agencije do analize rezultata
U eri brzih promena i digitalne dominacije, tradicionalni mediji često se neopravdano stavljaju u drugi plan. Da li se i vi pitate da li vam ti mediji još uvek trebaju? Ili vas to možda pitaju vaši kolege?
U pravu su – digitalni mediji jesu u usponu i nude merljivost koja lako dokazuje ROI. Međutim, upravo su tradicionalni kanali, poput televizije, radija, štampe i outdoor-a, oni koji oblikuju najuticajnije kampanje i donose ključne rezultate. Ti mediji i dalje dominiraju tamo gde su poverenje, emocija i široki doseg presudni.
U današnjem složenom medijskom ekosistemu, mogućnosti su bezbrojne – od tradicionalnih kanala do digitalnih i retail medija. Čak i najiskusniji marketing timovi suočavaju se s izazovima pri odabiru pravih kombinacija i strategija.
Na ovom predavanju saznaćete gde su tradicionalni mediji nezamenjivi, koje su njihove ključne prednosti danas i kako iskoristiti sinergiju tradicionalnih i digitalnih medija da vaš brend (p)ostane lider na tržištu.
O GOVORNICI
Vesna Marđonović ima više od 30 godina iskustva u oblasti liderstva, organizacijskog upravljanja, marketinga, medija i pregovaranja. Postigla je izuzetne rezultate u dinamičnim i kompleksnim okruženjima, vodeći visokoperformansne timove koji su ostvarivali strateške ciljeve.
Ključna iskustva:
- Član Leadeship Teama GSK CEE – Odgovorna za strateško i taktično planiranjke više od 20 brandova u 30 zemalja. Regionalno rukovođenje marketinškim i medijskim timovima u tim zemljama, uključujući pregovore sa medijskim vlasnicima i koordinaciju globalnih i lokalnih strategija.
- Omnicom Media Group (OMD & PHD) – Vodeća u najbrže rastućoj medijskoj agenciji na Balkanu u to vreme, sa uspešnim osnivanjem mreže agencija i realizacijom globalnih kampanja za brendove poput Beiersdorf, Unilever, PSA, A1 i mnogim drugima.
- Poslovno savetovanje – Pomoć preduzećima u razvijanju poslovnih strategija, ulasku na nova tržišta i jačanju organizacijskih struktura za dugoročni rast.
Društvene funkcije: Članica uprave Unicef Slovenije, bivša predsednica Effie Slovenija i mentor za preduzetnike.
Vesna je stručnjakinja u kreiranju strateških rešenja i usmerena je na postizanje trajnih rezultata kroz prilagodljivost i strateško razumevanje tržišta.
KOJU TEMU BIRATE?
Ovogodišnji Marketing Summit donosi jedinstven koncept:
Prvi deo programa - zajednička inspiracija.
Drugi deo programa - birate svoju tematsku salu:
RETAIL MEDIA
SHOPPER MARKETING
CENOVNA POLITIKA
Vidimo se 25. marta u Beogradu!
Saznajte više na: www.marketing-summit.rs
AGENDA 2025
MAIN STAGE
Momčilo Radovanović, Strategic Manager, Google, Irska
Strategije za rast: Put Google AI to Work for You
Vesna Matijević, Consumer Insight Director, Ferrero, USA
Od podataka do akcije: Kako istraživanja, analitika i psihološki uvidi oblikuju uspešan marketing?
Vesna Marđonović, Stars Adriatic, Slovenija
Tajne uspešnog media mixa: Od izbora agencije do analize rezultata
Marta Janjić, Client Sales Executive, NielsenIQ
Globalno i regionalno pozicioniranje brendova prema potrošaču u Srbiji pod pritiskom cena
SALA 1: RETAIL MEDIA
Aleksandar Petković, President of Retail Media Committee, IAB Srbija
Head of marketing, WMG Products & Services
Retail Media: Nadolazeći standard za FMCG brendove u Srbiji i kako ga iskoristiti?
Vesna Marđonović, Stars Adriatic, Slovenija
Retail media vs. klasični mediji: Ključne razlike, prednosti i budućnost oglašavanja u industriji maloprodaje
SALA 2: SHOPPER MARKETING
Marina Mateković, Marketing and Format Development Director, Delhaize Serbia
Retail reset: vodič kroz trendove u maloprodaji
Filip Kadović, Promogation startup
Irena Pavlović, Promogation startup & Sinagoga, Srbija
Uloga veštačke inteligencije i analitike u razumevanju potrošačkih potreba
Dobrinka Vićentijević, shopper insights director, EyeSee
Shopper 2.0: Tehnologija koja menja pravila igre
SALA 3: CENOVNA POLITIKA
Kristijan Matijašević, Direktor, Abnormal agency
Mudrost u određivanju cena: Optimizacija vrednosti i količine za rast prodaje
Slavica Lalović, senior brand manager, Jaffa
Optimalna cenovna strategija za FMCG proizvode
Kako proizvođači mogu da pronađu balans između konkurentnosti i profitabilnosti
Kosta Greci, marketing director, DIS market Srbija
Promocije koje povećavaju lojalnost potrošača
Kako trgovci dizajniraju promotivne kampanje koje stvaraju dugoročnu vrednost
Dušan Grujić, Managing Director, Retail Zoom
Cene i promocije na testu: Kako strategije oblikuju kupovne navike i prodajne rezultate?
Prijavite se danas [www.marketing-summit.rs] i iskoristite pun potencijal Marketing Summit-a 2025!
VIŠE INFORMACIJA & PRIJAVA NA ZVANIČNOJ STRANICI www.marketing-summit.rs