Summi1
Summit2

12. Marketing Summit: Globalno i regionalno pozicioniranje brendova prema potrošaču u Srbiji pod pritiskom cena

NAJAVE

Srbija

31.01.2025

Dvanaestu godinu zaredom, u organizaciji InStore Media, biće održan Marketing Summit Beograd - centralna konferencija o marketingu FMCG brendova & usluga. Iskoristite ovu sjajnu priliku i dođite 25. marta u Sava Centar.

Ponosno najavljujemo našu sjajnu govornicu - Marta Janjić, Client Sales Executive, NielsenIQ.


Šta ćemo čuti?

Globalno i regionalno pozicioniranje brendova prema potrošaču u Srbiji pod pritiskom cena

Prezentacija se fokusira na izazove i prilike u pozicioniranju brendova prema potrošačima u Srbiji pod pritiskom cena. Pored promena u strukturi maloprodaje, širenja kanala diskontera, rasta promocija i konkurencije, fokusiraćemo se na demografske promene, rast apsolutne potrošnje, kao i moguće jačanje konkurencije između lokalnih i međunarodnih brendova. Takođe, istražićemo kako učestalost inovacija utiče na poslovne rezultate kompanija.


O GOVORNICI

Marta Janjić, diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu na smeru marketing. Istraživanje tržišta bilo joj je u fokusu još od studentskih dana, stoga profesionalnu karijeru započinje u kompaniji NielsenIQ gde stiče široko poslovno iskustvo radom u različitim timovima. Preko Customer Success-a do komercijalnog tima, proteklih godina imala je priliku da sarađuje i sa lokalnim gigantima kao i multinacionalnim kompanijama.

Marta učestvuje u globalnim radnim grupama kompanije NielsenQ gde promoviše pozitivnu kompanijsku kulturu kroz različite društveno odgovorne projekte.

 Trenutno je na poziciji Client Executive-a u NIQ Adriatics Sales timu, gde uspešno rukovodi razvojem postojećih i potencijalnih globalnih klijenata kao i koordinacijom aktivnosti usmerenih na malu i srednju privredu u Srbiji. Smatra da su za nju u svakodnevnom radu najvažniji kompanijski principi: usredsređenost na klijenta, odgovornost za rezultate, posvećenost integritetu i motivacija ka pobedi.


KOJU TEMU BIRATE?

Ovogodišnji Marketing Summit donosi jedinstven koncept:
Prvi deo programa - zajednička inspiracija.
Drugi deo programa - birate svoju tematsku salu:
RETAIL MEDIA
SHOPPER MARKETING
CENOVNA POLITIKA
Vidimo se 25. marta u Beogradu!
Saznajte više na: www.marketing-summit.rs


AGENDA 2025

MAIN STAGE

Momčilo Radovanović, Strategic Manager, Google, Irska
Strategije za rast: Put Google AI to Work for You

Vesna Matijević, Consumer Insight Director, Ferrero, USA
Od podataka do akcije: Kako istraživanja, analitika i psihološki uvidi oblikuju uspešan marketing?

Vesna Marđonović, Stars Adriatic, Slovenija
Tajne uspešnog media mixa: Od izbora agencije do analize rezultata

Marta Janjić, Client Sales Executive, NielsenIQ
Globalno i regionalno pozicioniranje brendova prema potrošaču u Srbiji pod pritiskom cena

SALA 1: RETAIL MEDIA

Aleksandar Petković, President of Retail Media Committee, IAB Srbija
Head of marketing, WMG Products & Services
Retail Media: Nadolazeći standard za FMCG brendove u Srbiji i kako ga iskoristiti?

Vesna Marđonović, Stars Adriatic, Slovenija
Retail media vs. klasični mediji: Ključne razlike, prednosti i budućnost oglašavanja u industriji maloprodaje

SALA 2: SHOPPER MARKETING

Marina Mateković, Marketing and Format Development Director, Delhaize Serbia
Retail reset: vodič kroz trendove u maloprodaji

Filip Kadović, Promogation startup
Irena Pavlović, Promogation startup & Sinagoga, Srbija
Uloga veštačke inteligencije i analitike u razumevanju potrošačkih potreba

Dobrinka Vićentijević, shopper insights director, EyeSee
Shopper 2.0: Tehnologija koja menja pravila igre

SALA 3: CENOVNA POLITIKA

Kristijan Matijašević, Direktor, Abnormal agency
Mudrost u određivanju cena: Optimizacija vrednosti i količine za rast prodaje

Slavica Lalović, senior brand manager, Jaffa
Optimalna cenovna strategija za FMCG proizvode
Kako proizvođači mogu da pronađu balans između konkurentnosti i profitabilnosti

Kosta Greci, marketing director, DIS market Srbija
Promocije koje povećavaju lojalnost potrošača
Kako trgovci dizajniraju promotivne kampanje koje stvaraju dugoročnu vrednost

Dušan Grujić, Managing Director, Retail Zoom
Cene i promocije na testu: Kako strategije oblikuju kupovne navike i prodajne rezultate?


Prijavite se danas [www.marketing-summit.rs] i iskoristite pun potencijal Marketing Summit-a 2025!

VIŠE INFORMACIJA & PRIJAVA NA ZVANIČNOJ STRANICI www.marketing-summit.rs