Kampanja naglašava emocionalni uticaj hrane, podsećajući na prethodnu kampanju "Food Love Stories", koja je trajala sedam godina.
U okviru kampanje, Tesco će privremeno ukloniti svoj logo sa "kesa za život" ("bag for life"), zamenjujući ga rečima kao što su “Party”, “Share”, “Laugh” i “Love”. Ove dugotrajne torbe od reciklirane plastike zamenile su pre par godina jednokratne plastične kese u prodavnicama trgovca širom Velike Britanije. Kese se mogu kupiti u svakoj prodavnici, kao i besplatno zameniti ukoliko se pocepaju, a prihode od prodaje ovih kesa trgovac donira dobrotvornim organizacijama.
Dodatno, kompanija planira aktivnosti tokom cele godine, sa ciljem da dočara kako hrana može da igra ulogu u svakom životnom trenutku, uključujući OOH oglase koji pomoću reči poput "Crisp", "Golden", "Crunch" i "Juicy" opisuju hranu koja se može pronaći u prodavnicama trgovca.
Kada je hrana u pitanju, svaki detalj nam je bitan, jer znamo kakvu ulogu igra u životima naših kupaca. Naša nova kampanja to pokazuje. Verujemo da odlično jelo počinje kvalitetnim sastojcima, bilo da je to mekani odrezak, hrskavo zelje ili sočni klip kukuruza. Za nas to nije mala stvar, to je sve, rekao je Murray Bishop, direktor marketinga Tesco-a za Veliku Britaniju.
Izvor: Grocery Gazette
Foto: Tesco