Kompanija, u okviru koje posluje i Coca-Cola HBC Srbija, posvećena je održivom poslovanju, što uključuje borbu protiv klimatskih promena i zaštitu vodnih resursa. Zahvaljujući ovim naporima, rangirana je i kao lider na CDP listi (Carbon Disclosure Project, odnosno merenju učinka kompanije u oblasti klimatskih promena), dostigavši dvostruku A ocenu za klimu i vodu u 2024. godini.
Zoran Bogdanović, glavni izvršni direktor kompanije Coca-Cola HBC, istakao je da kompanija kontinuirano razvija svoj poslovni model, kako bi uspešno i održivo ostvarila rast, sa jasnim strateškim pristupom održivosti koji biznis čini rezilijentnijim.
Svake godine ostvarujemo dobar napredak ka našim ambicioznim i merljivim ciljevima u oblasti održivosti. U 2025. godini, inicijativa Science Based Targets (SBTi) odobrila je naš cilj NetZero do 2040. godine, koji sada po prvi put uključuje i Egipat. Svesni smo da su inicijative u oblasti održivosti sve važnije za naše kupce i potrošače. Kupci nam ukazuju na to da cene našu ekspertizu i naše uzajamne inicijative u oblasti održivosti koje doprinose rastu njihovog poslovanja, što zauzvrat jača i naš biznis. Hvala našim kolegama, kupcima, dobavljačima i partnerima što nam pomažu da nastavimo ovo putovanje i otvorimo vrata ka održivijoj budućnosti, poručio je Bogdanović.
Više o putu održivosti kompanije Coca-Cola HBC može se pročitati na linku.
*Rangiranje je zasnovano na rezultatu kompanije u proceni održivosti (Corporate Sustainability Assessment – CSA) za 2024. godinu, koju sprovodi S&P Global.
Izvor: InStore
Foto: Coca-Cola HBC