Summi1
Summit2

Holandija: Albert Heijn širi asortiman mahunarki

AKTUELNO

PL

18.02.2025

Trgovački lanac je najavip širenje svog asortimana mahunarki u okviru privatne robne marke AH Terra.

Kako navode iz kompanije, mahunarke, uključujući pasulj, sočivo, soju i leblebiju, postaju sve popularnije među potrošačima, a cilj Albert Heijn-a je, da do 2030. godine, 60% prodatih proteina bude biljnog porekla. U skladu sa ovim planom, trgovac je proširio svoj asortiman AH Terra novim proizvodima od mahunarki, čime ovaj asortiman trenutno broji više od 350 proizvoda.

Holandija je spremna za biljni način života. Istraživanja pokazuju da je polovina Holanđana otvorena za smanjenje konzumacije mesa. Osim toga, Nacionalni savet za ishranu preporučuje da svi konzumiramo najmanje 150 grama mahunarki nedeljno. Zato olakšavamo kupcima da kuvaju s mahunarkama – donosimo nove, ukusne proizvode, atraktivan dizajn i obilje inspiracije, rekao je Constantijn Ninck Blok, direktor merčandajzinga i nabavke u Albert Heijn-u.

Kompanija je takođe lansirala pet novih AH paketa svežih namirnica koji uključuju mahunarke i potrošačima olakšavaju kuvanje jer dobiju recept i sve potrebne sastojke za pripremanje ovih recepata.

Osim lansiranja novih proizvoda, trgovac je takođe lansirao novi izgled ambalaže mahunarki u okviru AH Terra asortimana, kao i spot  "Kupio sam pasulj" ("Ik heb een boon gepakt"), koji na duhovit način slavi mahunarke, pokazujući da je kuvanje i uživanje u ovim namirnicama "pravo zadovoljstvo".

Izvor: InStore
Foto: Albert Heijn