Domaće firme predstavljaju svoje proizvode na Nacionalnom štandu Srbije u jednoj od glavnih hala Trade Centre Arena & Sheikh Saeed Halls, a već prvog dana imale su veliki broj sastanaka sa potencijalnim partenrima - trgovcima hranom, distribiterima, predstavnicima velikih prehrambenih sistema. Sajam je otvorio šeik Mohamed bin Rašid Al Maktum, potpredsednik i premijer Ujedinjenih Arapskih Emirata i vladar Dubaija ističući važnost ovoga svetskog događaja u jačanju pozicije Dubaija kao globalnog centra za trgovinu hranom i inovacije.
U Dubaiju svoju ponudu promovišu kompanije iz Srbije: AGROPARTNER, Lučani, TISA COOP, Kanjiža, MORAVKA PRO, Leskovac, ARETOL, Novi Sad, BUDIMKA Požega, TARTUFI SR, Beograd, LAKI, Arilje, AGRANELA, Valjevo, ITN GROUP, Beograd, FRUCOM FOOD, Arilje, MASTER FOOD, Užice, MONICOM, Niš, MASTER FRUITS, Beograd, DAMAR CONFIT, Beograd, CG FOOD EUROPE, Ruma, BENLIAN FOODS, Niš, YUMIS Niš, YAYLAPAN, Sečanj, PACOM INTERNATIONAL, Leštane, RUBUS HILL, Ivanjica, CMANA, Krnjevo, SIROGOJNO CO, Sirogojno.
Ove kompanije će predstaviti širok asortiman proizvoda, uključujući sveže i prerađeno voće i povrće, mlečne proizvode, smrznutu i dimljenu ribu, proizvode na bazi tartufa, ajvar, med, supe, začine, čajeve, voćne sokove, džemove i marmelade.
Nastup na sajmu GULFOOD 2025 pruža našim privrednicima sjajnu priliku da plasiraju svoje proizvode na nova tržišta i uspostave nove poslovne kontakte. Dubai će ovih dana biti svetski centar prehrambene industrije, našim firmama omogućava da se predstave rame uz rame sa najvećim svetskim proizvođačima, izjavila je Jovanka Ćalina, rukovodilac Centra za organizaciju sajmova PKS.
Sajam GULFOOD je jedna od najvećih i najznačajnijih specijalizovanih izložbi prehrambene industrije u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i regionu Golfa. Ove godine, sajam se prostire na 100.000 kvadratnih metara, sa više od 5.500 izlagača iz više od 190 zemalja, a očekuje se više od 70.000 posetilaca iz oko 160 zemalja.
Izvor: InStore
Foto: Jovanka Ćalina