U susret ediciji 100 Must Have proizvoda na policama trgovaca 2025, pitali smo menadžere kategorija trgovačkih lanaca na koji način donose odluke o tome koje će proizvode da uvrste u asortiman kojim upravljaju i da li im, i u kojoj meri, u tim odlukama pomaže ovo specijalno izdanje.
U nastavku, pročitajte kako Nemanja Tapavički, Category Manager u kompaniji DIS, kreira asortiman koji vodi:
Uvertira koja prethodi samom principu ulistavanja neophodna je za razumevanje opštih tendencija i pristupa razumevanja tržišnog fundamentalizma od strane pojedinačnog maloprodavca.
Nakon pažljivog sagledavanja trendova prodaje, analize tržišta i u sinergiji sa poslovnim partnerima, pristupa se jasnoj proceduri ulistavanja artikala. Definisanje proizvoda, prostora na polici, budućih aktivnosti razvoja, cenovnog ranga i očekivane prodaje, predstavlja obostranu odgovornost. Optimizacija asortimana u skladu sa zahtevima naših potrošača koji se razlikuju od regije do regije, od grada do grada predstavlja ključnu odrednicu dostizanja željenog nivoa zadovoljstva prosečnog kupca u DIS marketima.
U prethodnom periodu, DIS je usavršavao platformu asortimana koja će omogućiti lakšu manipulaciju i prilagođavanje proizvoda realnim potrebama potrošačke korpe. Pre svega, podela asortimana na urban i rural segment koji bitno utiče na dodatnu vrednost naše usluge. Osnovna svrha asortimanskih promena na nivou urbana jeste upravo podela DIS objekata na gradske, prigradske i seoske markete.
Sam pristup ulistavanju proizvoda uključuje nekoliko važnih faktora, po pitanju kvaliteta proizvoda, brenda, atraktivnosti ponude, dostupnosti i izloženosti na polici. Kompanija DIS strateški fokus stavlja na kvalitet proizvoda, pre svega, i zadovoljenje apsolutno svih neophodnih standarda kako bi se pravi proizvod našao na polici. Osim kvaliteta, oslanjamo se i na dodatnu vrednost naše usluge koja je u osnovi određena proširenom ponudom regionalnih i lokalnih dobavljača što, naročito u segmentu svežeg programa, predstavlja deo svakodnevne korpe našeg potrošača. Specifičnost ovih kategorija je svakako ročnost, što iziskuje posebnu pažnju pri izboru asortimana i monitoringa kategorije.
Trudimo se da, osim vrhunskog kvaliteta proizvoda, svojim kupcima omogućimo pristupačne i konkurentne cene na našim policama.
Kako bismo odgovorili zahtevima potrošača i prilagodili asortiman tržišnim trendovima, veliku pažnju posveđujemo upravo analizi konkurencije, trendova prodaje u regionu kao i tumačenju svih dostupnih kanala informisanja, poput istraživanja kompanija NielsenIQ, YouGov, Retail Zoom, Smart Plus Research. Publikacije, kao što je 100 Must Have proizvoda na policama, svakako su koristan način da se dobiju sve potrebne informacije o dešavanjima na tržištu.
Želite da budete deo specijalnog izdanja 100 Must have proizvoda u Srbiji za 2025. godinu? Modeli učešća se mogu prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:
✔ magazin InStore Srbija 8.000 primalaca mesečno
✔ www.instore.rs - 25.000+ korisnika mesečno
✔ LinkedIn 24.000+ pratilaca
✔ nedeljni newsletter 7.000+ adresa
Kontaktirajte nas za više informacija!
Bojan Đurović
Email: bojan@instore.rs
Telefon: +381 63 345-810
Mirjana Ivanković
Email: mirjana@instore.rs
Telefon: +381 69 112-2460
Dejan Novosel
Email: dejan@instore.rs
Telefon: +381 63 104-1498
Cilj: Prezentacija najjačih proizvoda na FMCG tržištu u Srbiji, kao preporuka za obaveznu ponudu i postavljanje na policama. Na osnovu brojnih istraživanja koja smo dobijali tokom cele 2024. od vodećih agencija u Srbiji, došli smo do značajnih informacija za proizvođače o tome šta potrošači vole, žele, koju vrstu proizvoda, koju ambalažu, gramažu, ukuse i slično.
Svi proizvođači, koji se vide kao lideri u svojim kategorijama, trebalo bi da se uključe u ovaj projekat i uvrste svoj proizvod, ili više njih, u katalog TOP 100 proizvoda koje svaki trgovac treba da ima na policama u 2025.
Prelistajte prošlogodišnje specijalno izdanje OVDE.
Fokus je na najprodavanijem proizvodu ili na proizvodu od koga se očekuje više ili NPD-u u 2025. godini, a može se komunicirati i portfolio proizvoda.
Osnovne informacije o specijalnoj ediciji:
- Distribucija: na adrese svih trgovačkih lanaca i drugih primaoca InStore magazina
- Broj strana max. 180
- Vodič koji koriste trgovci u radu tokom cele godine
- Prikaz 20+ kategorija i 210 potkategorija
- Istraživanje renomiranih svetskih agencija
- Prepoznatljivost vodećih brendova kod trgovaca
- Potvrda vodećih brendova u kategoriji
Budite i vi deo ovog jedinstvenog projekta i rezervišite svoju poziciju u specijalnoj ediciji 100 Must Have proizvoda!