Bruto profit povećan je sa 776 miliona dolara na 819 miliona dolara, dok je bruto profitna marža iznosila 30,5% u poređenju sa 31,6% u prethodnom periodu.
Prilagođeni bruto profit porastao je na 815 miliona dolara sa 772 miliona dolara, dok je prilagođena bruto profitna marža pala za 100 baznih poena, na 30,4%.
EBIT je porastao na 327 miliona dolara sa 317 miliona dolara, dok je prilagođeni EBIT porastao za 2%, na 372 miliona dolara.
Zarada po akciji pala je na 0,58 dolara u poređenju sa 0,68 dolara u prethodnom kvartalu, dok je prilagođena zarada po akciji smanjena za 8%, na 0,74 dolara.
Zarada u drugom kvartalu bila je u skladu sa našim očekivanjima, uprkos dinamičnom poslovnom okruženju. S obzirom na slabost u nekim našim kategorijama grickalica, očekivano sekvencijalno poboljšanje prihoda nije se ostvarilo tokom kvartala, i sada imamo nešto opreznija očekivanja za drugu polovinu godine. Ipak, ostajemo uvereni u našu sposobnost da uspešno upravljamo trenutnim potrošačkim okruženjem, zahvaljujući našem portfoliju brendova, talentovanom timu i dokazanom uspehu u realizaciji ciljeva. Imamo čvrste temelje za dugoročni održivi, profitabilni rast i povraćaj investicija za naše deoničare, rekao je Mick Beekhuizen, predsednik i izvršni direktor kompanije Campbell.
Izvor: InStore
Foto: The Campbell's Company